لیست قیمت انواع کاغذ دیواری خرید و نصب کاغذ دیواری با طرح های متنوع فیسکو | alborzpainting

لیست قیمت انواع کاغذ دیواری خرید و نصب کاغذ دیواری با طرح های متنوع فیسکو | alborzpainting

برای جلوگیری از ریزش دیوارها صرفاً استفاده از کاغذ دیواری سیسمیک کافی نیست. چراکه چسب مخصوص کاغذ دیواری‌های معمولی تحمل تکان‌های شدید دیوار را ندارد. به همین دلیل دانشمندان دانشگاه KTL، چسب مخصوصی برای این کاغذ دیواری تولید کرده‌اند. برای این منظور یک ماده نرم، قابل انعطاف و چسبناک با استفاده از آب و مقدار زیادی پلیمر پلی پورتان تولید شد.

قیمت کاغذدیواری اتاق نشیمن از کاتالوگ آمریکایی براش استورکس Brush strokes کد Br1914

در ادامه به به برسی قیمت و خرید کاغذ دیواری و کاربرد های مختلف آن می پردازیم. طرح های داماسک از نمونه طرح های محبوبی هستند که اغلب آلبوم های کاغذ دیواری، الگوی آن را دارند. بسیاری از کاغذ دیواری های لوکس در تالارهای تشریفات و سالن های پذیرایی با طرح های داماسک طراحی شده اند. علاوه بر این می توانید از کاغذ دیواری های داماسک آلبوم کاغذ دیواری آمازون در ساختمان های اداری، تجاری و غیره نیز استفاده کنید. اگر به دنبال انواع کاغذ دیواری و تغییر دکوراسیون با هزینه کم در تهران هستید، بهتر است به مراکز خرید در جنوب تهران از جمله میدان قزوین سری بزنید تا شاهد بورس انواع کاغذ دیواری ارزان قیمت باشید. برای استعلام قیمت کاغذ دیواری ارزان با تنوع بالا، به مراکز فروش ما در تهران مراجع فرمایید.

طرحِ کاغذ دیواری چه تاثیری بر قیمت اون داره؟

اگر لكه‌اي روي كاغذديواري افتاد كه با دستمال نمدار نرفت، مي‌توانيد دستمالتان را به كمي الكل صنعتي آغشته كنيد و آرام روي لكه بكشيد تا اثر آن محو شود. سعي كنيد از كاغذديواري‌هاي جنس خوب براي تزئين خانه‌تان استفاده كنيد. كاغذديواري‌هايي كه از الياف گياهي تهيه شده‌اند و اصطلاحا در بازار با عنوان «نان وون» وجود دارد، بهداشتي‌ترند و طرح‌هاي زيباتري نيز دارند. مثلا کاغذدیواری‌های ایرانی، قیمت پایین‌‌تری نسبت به کاغذدیواری‌های خارجی دارند اما به اندازه آن‌ها در برابر آب مقاوم نیستند و قابلیت شست‌وشو ندارند. اولین و مهم‌ترین عامل موثر در قیمت نصب، وضعیت فعلی دیوار خانه شماست. این‌که دیوار فعلی خانه کاغذدیواری دارد یا رنگ، گچ‌کاری دارد یا خراش در قیمت نهایی نصب تاثیرگذار هستند.

بنابراین برای محاسبه تعداد رول کاغذدیواری مورد نیاز با عرض 50 سانتی‌متر (متداول‌ترین سایز) مساحت را بر 5 تقسیم می‌کنیم. یکی از انواع کاغذ دیواری ها از جنس  وینیل (PVC)  است که جزو مقاوم ترین نوع به شمار رفته و نصب و شستشو آن بسیار راحت می باشد. این نوع کاغذ با جنس وینیل روکش شده و برای فضاهای مرطوب و مرتبط با چربی بسیار کاربردی و مناسب است. کاغذ دیواری های چاپی معمولی آب را به سرعت جذب می کنند ولی انواع دیگر نه.برای تشخیص انواع قابل شستشو از انواع وینیل یک گوشه آن را بلند کرده و سطح خشک آنرا بکنید.

در حال حاضر کاغذ دیواری‌های موجود در بازار ایران، شامل کاغذ دیواری ایرانی، چینی، اروپایی و ترکی است که رنج قیمتی آنها برای هر رول از 100 هزار تومان تا 5 میلیون تومان نقاشی ساختمان سریع متغیر است. یکی از مواردی که بر قیمت نهایی کاغذدیواری تاثیر زیادی می‌گذارد، جنس کاغذ به کار رفته در تولید است. به این شکل، شما می‌توانید بر حسب نیاز خود از کاغذ دیواری ضدآب استفاده کرده یا به سراغ مدل‌های ارزان قیمت‌تری بروید که قابلیت شستشو با آب ندارند.

  • با احتساب ابعاد پنجره‌ها و درب ورودی تعداد رول‌های مصرفی کمتر می‌شود.
  • استفاده از نصابی که فروشنده و یا نمایندگی کاغذ دیواری معرفی می نماید یکی از مطمئن ترین گزینه های ممکن برای نصب کاغذ دیواری است.
  • و اگر به دراز مدت و دوام سالیان زیاد فکر کنید، باز هم کاغذ دیواری برنده این رقابت خواهد بود.
  • حکومت کرامول، فرهنگی کسالت بار را بر مردم تحمیل کرده بود، از این رو پس از مرگش مردم به خرید وسایل خانگی رفاهی که در دوران وی ممنوع شده بود روی آوردند.