لیموزین عجیب تویوتا کمری مدل 1987 به فروش می رسد

تویوتا کمری کش دار 1987 برای فروش

فروشنده در حال خلاص شدن از شر لیموزین کمری است زیرا شخص در حال حرکت است و فضایی برای نگهداری وسیله نقلیه ندارد. به عنوان یک امتیاز، فروشنده یک کمری معمولی از همان نسل دارد و مایل است با آنها به عنوان یک بسته مذاکره کند.



منبع

لیست فقط می گوید که این خودرو دارای موتور 2.0 لیتری است. نشان GLi 2.0 در پشت نشان می دهد که این مدل دارای یک چهار سیلندر است که بسته به اینکه مدل دارای مبدل کاتالیزوری باشد یا نه، با قدرت 119 اسب بخار (89 کیلووات) یا 126 اسب بخار (94 کیلووات) در دسترس است.

در داخل، صندلی برای هشت نفر وجود دارد. تودوزی کل کابین مخمل آبی است. فرش ها همرنگ هستند و پانل درها خاکستری است. یک کابینت چوبی شامل یک جای نوشیدنی، یک تلویزیون کوچک و مقداری فضای ذخیره سازی است. یک پنل شفاف، قسمت سرنشینان را از کابین راننده جدا می کند.

7 عکس ها

برخی از وسایل نقلیه فقط شما را رها می کنند که سر خود را خارانید و به این فکر کنید که چرا وجود دارد. این تویوتا کمری 1987 که در حال حاضر در نروژ به فروش می رسد دقیقاً چنین ماشینی است. اگر این عجیب و غریب را می خواهید، قیمت درخواستی 189000 کرون نروژ است که با نرخ ارز فعلی 19216 دلار است.

از تصاویر به نظر می رسد بدن در وضعیت خوبی قرار دارد، به خصوص با توجه به سن این کمری. در داخل، یکی از صندلی ها دارای پارگی های بزرگ در تودوزی است.

به گفته فروشنده، این یکی از دو لیموترش کمری بود که تویوتا ساخت. از بیرون، یک پانل اضافی در پشت درب جلو وجود دارد که تا حدی مسئول افزایش طول خودرو است. پشت آن، یک در بزرگ وجود دارد. اگرچه، به نظر نمی رسد که دستگیره ای در خارج داشته باشد. درب عقب معمولی کمری در قسمت عقب قرار دارد. جلو و عقب بدون تغییر ظاهر می شوند.