لینکلن و شینولا برای صدمین سالگرد تولد خودروساز، ساعت‌های زیبا می‌سازند

کرونوگراف ورزشی شینولا رانول دارای سه صفحه در صفحه است، جایی که نشان کوچک لینکلن را در چشم فرعی دوم خواهید دید. این قاب دارای رزگلد با مشکی و رزگلد برای صفحه و عقربه است که ادای احترامی به تریم مشابه در کانسپت Aviator Shinola است. اگر بند چرمی اختیاری را انتخاب کنید، نشان لینکلن دیگری را در بند دریافت خواهید کرد.

Shinola Runwell Automatic آنقدرها هم شیک نیست، اگرچه هنوز هم نشان لینکلن را روی صورت مشکی و نوک بند چرمی مشکی دارد. اعداد با رنگ رزگلد تکمیل شده اند، با یک بدنه فولادی ضد زنگ صیقلی که در مقابل صورت و بند مشکی متضاد است. این ساعت کمی کوچکتر از Runwell Sport است – 39.5 میلی متر در مقابل 48 میلی متر – و به عنوان یک ساعت یونیسکس ارائه شده است.

شینولا رانول اسپورت
ساعت صدمین سالگرد لینکلن شینولا

اگر همکاری بین لینکلن و شینولا آشنا به نظر می رسد، باید. سال گذشته، این دو شرکت روی مفهوم Aviator Shinola با هم همکاری کردند – یک SUV Lincoln Aviator با کمی نفوذ شینولا. .

14 عکس ها

خودرو شینولا رانول

دو ساعت ویژه روی میز قرار دارد که هر کدام صدمین سالگرد لینکلن را جشن می گیرند. این ساعت ها بخشی از سری شینولا رانول هستند. روی هر کدام از آنها نام تجاری لینکلن حک شده است و به شکل ویژه ای عرضه می شوند لینکلن 100 سال جعبه چوبی. هر دو ساعت همچنین دارای نشان لینکلن بر روی صفحه هستند، اما از آنجا، سبک ها کمی متفاوت است.