لینکلن کورسیر 2023 آخرین بار قبل از اولین نمایش در 12 سپتامبر تیز شد


اولین خودروی لینکلن کورسیر 2023 نزدیک است. برند لوکس فورد برای معرفی اولین خود، آخرین تیزر از این کراس اوور کامپکت را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است. تیزری که می توانید در بالای این صفحه ببینید، جزئیات کمی از فاسیای به روز شده را نشان می دهد که شامل چراغ های روشنایی در روز (DRL) و جلوپنجره بزرگتر پنهان شده در پشت سایه ها می شود.

ما می دانیم که به لطف استنادات اخیر Corsair 2023 در ماه جولای، جلوپنجره بزرگتر خواهد بود. نمونه اولیه جاسوسی مقدار قابل توجهی از camo را برای آشکار کردن برخی از قسمت‌های فاسیا رها کرده است. گالری زیر عکس های گرفته شده توسط جاسوسان ما را نشان می دهد.

بر اساس عکس‌های جاسوسی، Corsair برای تازه‌سازی اواسط چرخه، از نشانه‌های طراحی لینکلن نویگیتور استفاده می‌کند. ممکن است تغییراتی در مجسمه‌سازی سپر و همچنین چراغ‌های رانندگی وجود داشته باشد، اما این موارد هنوز یک راز است.

با این حال، بقیه وسایل نقلیه در رویت قبلی کشف شدند. این بدان معناست که تغییرات برای نمای جلو محفوظ است، اما ما منتظر به‌روزرسانی در داخل خودرو نیز هستیم. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تغییراتی در زیر کاپوت بر اساس جعبه عجیبی که در پشت خودروی شاسی‌بلند در نزدیکی اگزوز بسته شده است، در هنگام مشاهده نمونه اولیه وجود دارد.

نکته قابل توجه، لینکلن در حال حاضر کورسیر خروجی را با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ، 2.3 لیتری توربوشارژ یا 2.5 لیتری پلاگین هیبریدی عرضه می کند. Corsair-E تمام الکتریکی از سال 2026 عرضه خواهد شد. لینکلن اولین خودروی برقی خود را قبل از آن عرضه خواهد کرد.

در هر صورت، به زودی حقیقت را خواهیم فهمید، زیرا لینکلن قرار است در 12 سپتامبر، Corsair 2023 را معرفی کند. چه به روز رسانی با پیشرانه Corsair یا یک بهبود در کابین وجود داشته باشد، ما اکنون تا چند ساعت دیگر آماده ایم. مثل همیشه، این فضا را تماشا کنید تا از آخرین به روز رسانی ها مطلع شوید.



منبع