مازراتی به صورت آنلاین، خرید آفلاین، طراحی جدید نمایشگاه را معرفی کرد

مفهوم فروشگاه جهانی خرده فروشی مازراتی

مازراتی همچنین برنامه Fuoriserie خود را ارائه خواهد کرد که به مشتریان اجازه می دهد تا وسایل نقلیه بی نظیری بسازند. آنها می توانند از بین گزینه های شخصی سازی مختلف مانند رنگ بیرونی، الگوها، دوخت چند رنگ و موارد دیگر انتخاب کنند. مازراتی این برنامه را امسال برای خودروهای مدل سال 2022 در ایالات متحده راه اندازی کرد.

مازراتی یک فروشگاه جهانی جدید را در میلان ایتالیا راه اندازی کرده است. این نمایشگاه شیک نشان می‌دهد که چگونه این برند می‌تواند تجربه خرید آنلاین و آفلاین خودرو را در یک فضای مجلل با مشتریان ترکیب کند.

فروشگاه جدید به مازراتی در تجربه خرده فروشی OTO (آنلاین به آفلاین و بالعکس) کمک خواهد کرد. مشتریان می توانند قبل از تکمیل فروش در نمایندگی مورد نظر خود، وسیله نقلیه خود را در خانه از طریق نمایشگاه مازراتی من پیکربندی و رزرو کنند. مشتریان می توانند درایوهای آزمایشی را در نمایشگاه یا در خانه برنامه ریزی کنند. مازراتی همچنین به مشتریان این امکان را می دهد که اطلاعات را درخواست کنند و قرار ملاقات خدمات را به صورت آنلاین برنامه ریزی کنند.

15 عکس ها

فروشگاه جدید، که با همکاری شرکت طراحی تجربه مستقر در نیویورک Eight Inc. ایجاد شده است، در منطقه تاریخی Magenta شهر افتتاح می شود و مدلی برای مکان های آینده خواهد بود. این فروشگاه دارای یک نصب پنجره است که یک ماشین “قهرمان” مانند MC-20 را با یک دیوار LED در پشت آن نمایش می دهد. در داخل، فضای خرده‌فروشی دارای جزیره‌ای است که در آن مشتریان می‌توانند وسیله نقلیه خود را پیکربندی کنند، در حالی که مازراتی مهمان نوازی می‌کند و اسپرسو، شراب یا آبمیوه‌های سرد به سبک ایتالیایی سرو می‌کند.