مازراتی GranTurismo جدید با Nettuno V6 طراحی بیرونی را آشکار می کند

این خودرو در تریم های Modena و Trofeo پیش از عرضه رسمی خود وارد جاده شده است. مازراتی از موتور Nettuno V6 خود از MC20 برای نیرو دادن به کوپه استفاده می کند، که احتمالاً به این معنی است که این پیشرانه کانورتیبل GranCabrio را نیز به پیش خواهد برد.

مازراتی هیچ جزئیاتی در مورد موتور ارائه نکرد. در MC20، 621 اسب بخار (456 کیلووات) و 538 پوند فوت (729 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. بعید به نظر می رسد که در GranTurismo اینقدر زیاد شود، زیرا مازراتی از نسخه تنظیم نشده موتور در Grecale استفاده می کند که در آن 523 اسب بخار (384 کیلووات) و 457 پوند فوت (620 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این می تواند در GranTurismo هم همینطور باشد یا تفاوت بین سوپراسپرت و کراس اوور را تقسیم کند.

چیزی که ما در مورد این خودرو می دانیم این است که مازراتی GranTurismo را نماد واقعی برند می داند. Gran Turismo Folgore برقی در بالای خط تولید خواهد بود که از سه موتور برای تولید 1200 اسب بخار (894 کیلووات) استفاده می کند. این کمک می کند کوپه را در 2.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برساند. حداکثر سرعت آن از 200 مایل در ساعت (320 کیلومتر در ساعت) فراتر خواهد رفت. نسخه مجهز به V6 احتمالاً از نظر عملکرد از EV عقب خواهد ماند.

مازراتی هنوز به طور رسمی از GranTurismo جدید رونمایی نکرده است. با این حال، این مانع از نشان دادن زودهنگام آن نشده است. اوایل این ماه، این خودروساز طراحی بیرونی GranTurismo Folgore را به نمایش گذاشت. امروز، مازراتی در حال برجسته کردن خودروهای احتراقی است.