ماشین‌های عضلانی الکتریکی دوج توسط شخص ثالث قابل تنظیم نیستند

این را تیم کونیسکیس، مدیرعامل دوج می‌گوید کارسکوپ. دلیل این محدودیت این است که دوج می‌خواهد مطمئن شود که مشتریان ماشین‌های عضلانی الکتریکی خود را به روش درست تنظیم می‌کنند.

دوج نسخه دیگری از Charger Daytona SRT Concept را در نمایشگاه SEMA در لاس وگاس رونمایی کرد. این مدل با رنگ سه لایه Stryker Red با سقف مشکی و بر روی چرخ‌های 18 اینچی فیبر کربنی عرضه می‌شود.

البته تغییرات شاسی و بدنه مجاز خواهد بود. با این حال، وقتی صحبت از قدرت بیشتر و هندلینگ بهتر به میان می‌آید، مالکان آینده باید به نمایندگی‌های دوج مراجعه کنند تا بهترین استفاده را از خودروهای خود ببرند.

کونیسکیس نیز به کارسکوپ که دلیل دیگری برای این حرکت وجود دارد. با توجه به اینکه خودروهای برقی در مقایسه با همتایان ICE خود به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند، فروشندگان در طول دوره برق با از دست دادن درآمد مواجه خواهند شد. بسته های تیونینگ نصب شده توسط فروشنده برای جایگزینی درآمد از دست رفته در نظر گرفته شده است.

فراتر از ظاهر خودروی نمایشی، دوج سطوح خروجی نسخه 400 ولتی خودروی عضلانی الکتریکی را با گزینه هایی بین 455 اسب بخار (340 کیلووات)، 495 اسب بخار (370 کیلووات)، 535 اسب بخار (400 کیلووات)، 590 اسب بخار اعلام کرده است. (440 کیلووات)، 630 اسب بخار (470 کیلووات) و 670 اسب بخار (500 کیلووات). سه خروجی دیگر برای مدل‌های 800 ولتی SRT Banshee در دسترس خواهد بود.

دوج چارجر Daytona SRT Stryker Red Concept

اگر شما یکی از کسانی هستید که منتظر دریافت نسخه تولیدی Charger Daytona SRT هستند، یک خبر بد برای شما داریم. شما نمی‌توانید ماشین‌های عضلانی الکتریکی آینده Dodge را به تنهایی تنظیم کنید – حتی از طریق یک تیونر شخص ثالث.



منبع

8 عکس ها

آینده خودروهای عضلانی الکتریکی دوج قبلاً با معرفی کانسپت Charger Daytona SRT در ماه آگوست مشخص شده است. مطمئناً با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد و سیستم اگزوز Fratzonic Chambered آن بیشترین علاقه طرفداران و منتقدان را برانگیخت.