ماشین آتش نشانی مرسدس بنز Vario تبدیل به RV، مناسب یک خانواده پنج نفره


ماشین های آتش نشانی و آمبولانس ها برای بیش از توانایی های نجات جان خود عالی هستند. آنها برای تبدیل به RV عالی هستند زیرا هر دو پلت فرم امکانات طراحی بی پایانی را ارائه می دهند. آخرین مورد از هلندی Collectief Soepel است – همکاری بین شش کارآفرین که از ساختن چیزهای مختلف لذت می برند. این ماشین آتش نشانی مرسدس Vario تبدیل شده ششمین RV است که تیم ایجاد کرده است.

مرسدس قبلا به عنوان یک ماشین آتش نشانی سوئیسی خدمت می کرد. RV طرح رنگ زرد روشن ماشین آتش نشانی را روی کابین حفظ می کند که همچنین دارای نوار نارنجی برای دید بیشتر است. بقیه RV با رنگ سبز کم رنگ به پایان رسیده است و از بیرون کمی ظریف به نظر می رسد، اما وقتی وارد آن می شوید همه چیز تغییر می کند.

فضای داخلی با زیبایی RV معمولی شما تکمیل نشده است. چوبی با رنگ روشن وجود دارد که با خطوط گرد نرم شده است. آشپزخانه دارای تخته سه لا توس و میز خاکستر است. این مجموعه از صد در صد پلاستیک بازیافتی برای درها نیز استفاده کرد.

کابینت‌های منحنی روی سینک، برش‌های قفسه‌های گرد، یک سوراخ گرد در آشپزخانه و ورودی دایره‌ای به تخت‌ها وجود دارد. حتی درب حمام شبیه یک قرص با انتهای گرد است. Collectief Soepel از نزدیک با مشتری در طراحی ساخت کار کرد.

نیمکت‌های خردلی و میز رنگ‌پریده، دقیقاً مربوط به دهه 1970 است. روکش نارنجی روی تخت نیز به رنگ لطیفی اضافه می کند. یک تخت اضافی در بالای کابین کامیون قرار دارد که به RV دو فضای اختصاصی اتاق خواب می دهد. Collectief Soepe این کمپر را برای یک خانواده پنج نفره طراحی کرد که به طور دائم در RV زندگی می کنند. به نظر می رسد قسمت غذاخوری با میز تاشو نیز می تواند به تخت تبدیل شود.

RV نه تنها طراحی عالی دارد، بلکه عملکردی نیز دارد. یک اجاق گاز دو شعله، یک یخچال، و یک فر کوچک وجود دارد. Collectief Soepel RV های دیگری ساخته است که هر کدام به اندازه این مرسدس بنز منحصر به فرد هستند. جالب خواهد بود که ببینیم این مجموعه برای هفتمین طراحی RV خود چه می کند زیرا هر چیزی ممکن است.



منبع