ماشین بنز جی کلاس دنیای بازی | alfaromeoblog

تمامی این بنزها در بالاترین کیفیت فنی بوده و به صورت کارواش شده تحویل داده می شوند . در مورد چراغ‌های عقب هم بنز چیزی کم نگذاشته و طراحی خاص آن به‌ ظاهر اسپرت این ماشین افزوده است. یکی از پارامترهایی که چراغ‌های عقب این خودرو را جذاب‌تر کرده، چینش مورب ردیف‌های ال‌ای‌دی در کنار هم خواهد بود. یکی از نکات جالب در خرید ماکت بنز محدود بودن تیراژ تولیدات با کیفیت آن است زیرا این ماکت ها معمولا کمیاب و همیشه دارای افزایش ارزش هستند. نکته دیگر اینکه تمامی تولید کننده های این ماکت ها دارای مجوز از کمپانی بنز می باشند .

  • مرسدس بنز سی 200 که به موتور 1800 سی سی مجهز است، با توجه به قابلیت توربو شارژ، توانایی تولید 184 اسب بخار را دارد که 0 تا 100 آن را تنها به 7.3 ثانیه می رساند.
  • هایپر اسکرین نصب شده روی این خودرو از یک CPU هشت هسته‌ای، 24 گیگابایت رم و جدیدترین نرم‌افزار MBUX برخوردار است.
  • مرسدس بنز ۳۰۰اس‌ال با بیشینه سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت، سریع‌ترین خودرو زمان خود بود.
  • محصولات کمپانی norev , kk , autoart با قیمت بسیار کمتر دارای کیفیت بسیار عالی و حرفه ای می باشند.
  • حجم باک خودرو 65 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد.
  • مرسدس بنز کلاس CL خودرویی است که از سال 1998 تاکنون در آلمان تولید شده است.

راننده شرکت فردی مجرب و مسلط به امور تشریفات بوده و کت و شلوار برای جابه جایی شما به استقبالتان می آید. دراجاره خودرو بنز با راننده تمام هزینه ها و خسارت پیش آمده تا پایان رنت خودرو به عهده راننده شرکت می باشد. قیمت اجاره بنز برای خارج از شهر تهران که به صورت دربستی و دراز مدت است توافقی می باشد. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، کنترل ترمزها در پیچ( اتوهلد، کیت ترمز AMG، کالیپر قرمز در نسخه GLA45)، 8 عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو و عقب)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است. در بخش تجهیزات ایمنی مچهز به 6 عدد کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای)، کلید غیر فعال سازی کیسه هوای ایمنی جهت نصب صندلی کودک، سیستم های پایداری و کمک راننده EBD, ABS، سیستم کلید ضد سرقت، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده و دارای ریموت کنترل رادیویی است.

اجاره ماشین عروس بنز

تا سال ۱۹۷۱ حدود سیصد و هفتاد هزار دستگاه از مدل دبلیو۱۱۱ فروخته شد. موتور مرسدس-بنز اس‌اس‌کی شش سیلندر با حجم ۷٫۱ لیتر بود و می‌توانست ۱۹۷ اسب مجله خبری خودرو آلفا رومئو بخار قدرت تولید کند. اس‌اس‌کی به سرعت به ماشینی محبوب در پیست مسابقه تبدیل شد که نه تنها مرسدس بنز بلکه تیم‌های دیگر هم از آن استفاده کردند.

خودروی مرسدس بنز S65 اتوماتیک کوپه سال 2016

در کنار تولید نسخه های سدان، این خودرو در نسخه های کوپه با کد اتاق C217 و کروک با کد اتاق A217 به بازار آمد. GLA45 در سال 2015 توسط شرکت ستاره خاورمیانه ایرانیان به بازار ایران وارد شد. شما می توانید با تماس به مرکز پیام و یا ثبت درخواست خود از طریق اپلیکیشن خدماتی چون حمل خودرو با یدک کش و کفی، خدمات برق و باتری، تعمیرات سیار و سوخت رسانی را دریافت نمایید.

مدل‌های کلاسیک[ویرایش]

در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای بنز را دارند، باید در لحظه از قیمت بنز باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های بنز را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.

http://3dprintingindustry.ir