ماشین جت یک شورت کوروت C7 شناور است که می توانید آن را اجاره یا خریداری کنید

اگر به میامی سفر کردید و با یک شورت کوروت C7 روی آب برخورد کردید، نگران نباشید. هنوز با 911 تماس نگیرید. با دقت نگاه کنید زیرا ممکن است با جت ماشین روبرو شوید – یک C7 کوروت شناور که اخیراً در فلوریدا مورد توجه قرار گرفته است.

با توجه به اینکه کوروت C8 جدید دقیقاً در اطراف میدان قرار دارد، خرید گرانی است، اما ماشین اسپرت موتور وسط نمی تواند روی آب شناور شود، درست است؟

برخلاف خودروی خاورمیانه‌ای، جت‌کار اگر بخواهید آن را کرایه کنید، یک دست و پا برایتان هزینه نخواهد داشت. هزینه هر ساعت 350 دلار با حداقل یک ساعت استفاده است.

با این حال، اگر مایل به خرید هستید، می توانید این کار را با قرار دادن 500 دلار سپرده غیرقابل استرداد در وب سایت جت کار انجام دهید (به لینک منبع در زیر مراجعه کنید). این مبلغ از قیمت خودرو کسر خواهد شد که بسته به ساعت موتور در سال از 46000 تا 55000 دلار متغیر است.

C7 کوروت

سپس دوباره، جت ماشین آبی خاکی نیست، بنابراین در خشکی کار نمی کند. شما باید آن را به ساحل ببرید، که سخت نیست زیرا تنها حدود 1200 پوند (544 کیلوگرم) وزن دارد. شایان ذکر است، این موتور از یک موتور 4 سیلندر 4 زمانه 1.8 لیتری یاماها مارین بهره می برد که می تواند قایق را تا سرعت 65 مایل در ساعت (105 کیلومتر در ساعت) منجنیق کند.

7 عکس ها

سایر امکانات عبارتند از چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب، چراغ‌های ناوبری/جلو، برف پاک کن‌ها، و سیستم رادیویی بلوتوث متصل به چهار بلندگوی 6 اینچی ممتاز.



منبع جت کار که شبیه خودروهای اسپورت آمریکایی طراحی شده است، برای اجاره یا خرید در میامی در دسترس است. جت‌کار به‌عنوان یک خودروی دو سرنشینه و بدون سقف، با وجود امتناع شرکت از نامیدن آن، به جت‌اسکی بودن نزدیک است. راننده و مسافر در جت کار کنار هم می‌نشینند، دقیقاً شبیه قایق کوروت که قبلاً در دبی دیده بودیم.