ماشین شیرین کاری استون مارتین DB5 از زمان مرگ 3.2 میلیون دلار در حراج به ارمغان می آورد


جدیدترین فیلم جیمز باند زمانی برای مردن نیست استون مارتین ها را از دوره های مختلف به نمایش گذاشت. در اوایل فیلم، ما با یک سکانس پر اکشن روبرو هستیم که شامل ماشین جاسوسی OG، DB5 کلاسیک است. دانیل کریگ باند از هر ابزاری که در اختیار دارد برای فرار از شرها استفاده می کند و آستون قدیمی را زخمی شده اما کاربردی می گذارد. این ماشین بدلکاری اخیراً 3.2 میلیون دلار در حراجی، خسارت جنگ و همه چیز به ارمغان آورد.

البته این یک DB5 واقعی نیست. این یک کپی است که برای فیلم ساخته شده است، اما این امر مانع از آن نشد که پیشنهاد دهندگان بیشتر از آنچه نسخه اصلی به فروش می‌رسد، پول نقد بپردازند. اگرچه از نظر فنی یک کپی است، اما یکی از هشت خودرویی است که توسط استون مارتین به طور خاص برای فیلم ساخته شده است، بنابراین ارتباط مستقیمی با خودروساز مشهور وجود دارد. همچنین شامل ابزارهای کاربردی مانند پلاک چرخان و مسلسل های بازشو برای چراغ های جلو است که باعث خنک تر شدن آن می شود.

DB5 سرفصل حراج ویژه خیریه شصت سال جیمز باند بود که اخیراً در کریستی لندن برگزار شد. این تنها آستون مارتین در دسترس نبود. یک V8 Vantage کلاسیک 1981 که روی صفحه نمایش استفاده می شد زمانی برای مردن نیست به قیمت نزدیک به 703000 دلار فروخته شد. نسخه جدید DBS Superleggera 007 که نمایانگر دوران مدرن است، 449000 دلار به ارمغان آورد. در مجموع، سه خودروی باند 3.9 میلیون دلار به دست آوردند که همه آن ها به خیریه های مختلف اختصاص یافت.

استون مارتین فوق العاده مفتخر است که بخشی از DNA جیمز باند است و ما خوشحالیم که این شصتمین سالگرد را با فروش یک مدل واقعا منحصر به فرد استون مارتین جشن می گیریم که برای آن ساخته شده است. زمانی برای مردن نیستمارک ریچمن، مدیر ارشد خلاقیت استون مارتین گفت.

مناقصه ممکن است توسط زمانی برای مردن نیست آخرین فیلم کریگ در مجموعه باند است. او در ابتدا جانشین پیرس برازنان در نقش نمادین شد کازینو رویال در سال 2006. کوانتوم آرامش به دنبال آن در سال 2008، با اسکای فال و شبح منجر به فینال او شد زمانی برای مردن نیست بیرون رفتن به عنوان باند در سال 2021.

DuPont Registry را بررسی کنید تا چیزهای عجیب و غریب کلاسیک و مدرن مانند DB5 و موارد دیگر را بیابید.



منبع