ماشین لگو هات راد RC دارای کلاچ کار و گیربکس چهار سرعته است

مرحله بعدی در ویدیو همه اینها را کنار هم قرار می دهد و موتور را با کلاچ جفت می کند که به گیربکس چهار سرعته و شیفتر متصل است. اینجاست که ساخت شبیه یک ماشین RC می شود، با یک کنترلر پلی استیشن که مکانیک های مختلف خودرو را کنترل می کند – کلاچ، شتاب، افزایش دنده، و دنده پایین. دیدن تمام قطعات پیچیده متحرک جالب است، اما هنوز یک ماشین RC مناسب نیست.

این ویدیو با حرکت ماشین لگو RC به پایان می رسد و ظرفیت تعلیق و یدک کشی آن را نشان می دهد. این می تواند یک بطری آب بزرگ را بکسل کند که با گیربکس چهار سرعته آن آسان تر می شود. این یک ساخت منظم است که می تواند به راحتی کودکان و کودک همه ما را برای ساعت های بی پایان سرگرم کند. لگو نیز توجه دارد.



منبع همه چیز در یک شاسی منفرد و جمع و جور ترکیب می شود، اما ساختار سیستم تعلیق نیز دارد. قطعه نهایی ساخت بدنه است که به نظر می رسد تلاقی بین یک هات میله عمومی و کرایسلر پروولر است. با چراغ‌های جلو و عقب کارکرده، فوق‌العاده به نظر می‌رسد، اگرچه کابین زیادی وجود ندارد که مکانیکی بیشتر فضا را اشغال کند.

لگوها چیزی بیش از یک اسباب بازی برای بچه های کنجکاو هستند. آجرهای پلاستیکی ساختمان یک لوح خالی است، ابزاری همه کاره برای خلاقیت بی پایان. لگو، این شرکت، خودرو را با کیت‌های پیچیده ماشین‌های نمادین و جدید پذیرفته است، اما ویدیوی جدیدی از کانال ویدیویی Brick Technology YouTube، تطبیق پذیری آجرها را با ایجاد یک میله داغ لگو RC با گیربکس چهار سرعته و پیچیده نشان می‌دهد. مونتاژ کلاچ

این ویدئو فقط در هشت دقیقه، با مونتاژ گیربکس شروع می شود. ساخت بسیار سریع پیچیده می شود، با یک گیربکس دو سرعته ساده که به یک واحد چهار سرعته تبدیل می شود. مرحله بعدی طراحی شیفتر است که از مکانیزم استپر 90 درجه، مکانیزم شیفتر و سروو موتور 180 درجه استفاده می کند. مونتاژ کلاچ در مراحل بعدی طراحی قرار دارد و نمای حرارتی ساختمان، مقدار زیادی گرما را که از صفحه کلاچ می‌آید، درست مانند یک ماشین واقعی نشان می‌دهد.