ماشین مسابقه ای کادیلاک V-LMDh با صدای عالی در پیست پخش شد

پروژه کادیلاک GTP Hypercar LMDh

V-LMDh از یک V8 5.5 لیتری تنفس طبیعی با میل بادامک دوگانه بالای سر و سیستم هیبریدی رایج در رده مسابقه استفاده می کند. در مقابل، رقبای کادیلاک موتورهایی با القایی اجباری را انتخاب می کنند. پورشه از یک توربو دوقلو 4.6 لیتری V8 استفاده می کند. ب ام و دارای یک موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو است. آکورا از یک موتور 2.4 لیتری توئین توربو V6 استفاده می کند که دور آن 10000 دور در دقیقه می چرخد.

کادیلاک آزمایش V-LMDh را در ماه جولای آغاز کرد. از آن زمان، این خودرو حدود 11800 مایل (19000 کیلومتر) دور را طی کرده است. این شامل یک برنامه توسعه 24 ساعته در اطراف Sebring بود.

نسخه ای که در واقع مسابقه می دهد، با حذف چین های زاویه دار از رندرهای قبلی، بینی صاف تری دارد. یک اسکوپ برجسته تر در قسمت عقب سقف قرار دارد. چراغ های عقب به جای لامپ های عمودی باله مانند در خودروی قبلی، طراحی معمولی تری دارند.

Cadillac Project GTP Hypercar LMDh Race Car Angle Side Front

کادیلاک یکی از اولین خودروهایی است که در کلاس IMSA WeatherTech SportsCar Championship LMDh مورد تایید قرار گرفته است. برای دریافت مهر تایید، شرکت مجبور شد یکی از آنها را به این سری تحویل دهد تا هیئت حاکمه بتواند اطمینان حاصل کند که بدنه دستورالعمل های آیرودینامیکی را رعایت می کند. خودرو همچنین برای اطمینان از مطابقت تمام قطعات با مستندات، به طور کامل جدا شد.

کادیلاک V-LMDh اولین رقابت خود را در رولکس 24 در دیتونا در ژانویه انجام خواهد داد. برای ایجاد هیاهو برای ماشین مسابقه‌ای جدید، ویدئویی این ماشین با ظاهری تهاجمی را در پیست نشان می‌دهد. طراحی کمی متفاوت از تیزرهای قبلی برای ماشین مسابقه است (آنها را در کنار هم در زیر ببینید).

Chip Ganassi Racing و Action Express Racing هر کدام یک کادیلاک V-LMDh در سری IMSA مسابقه خواهند داد. گاناسی دومین مسابقه را نیز در رویداد Daytona اجرا خواهد کرد.

به طور جداگانه، گاناسی همچنین یک V-LMDh را در مسابقات جهانی استقامت FIA انجام خواهد داد. این شامل مسابقه در 24 ساعت لمانز می شود که در آن کادیلاک سعی خواهد کرد سه ماشین در این رویداد به رقابت بپردازد.



منبع ویدیوی کادیلاک LMDh