مالک لامبورگینی آونتادور 300000 یورو هزینه تعمیر و نگهداری پرداخت کرد

بسیاری از قطعات باید تعویض می شدند، از صندلی راننده که کیسه هوا باز شده بود. از نمای بیرونی، سپر عقب، دو چرخ، بال عقب با سخت افزار هوای فعال، چراغ عقب، پنل بال راست عقب و چندین قطعه دیگر نیاز به جایگزینی با قطعات کاملاً جدید داشتند. خوشبختانه، قاب فیبر کربن آسیب ندیده است، اما مالک مجبور شد حدود 5000 یورو بپردازد تا یک متخصص لامبورگینی از ایتالیا بیاید و در مورد وضعیت آن تخصص بدهد.

پس از معرفی کوتاه، این ویدئو به ما قطعاتی را نشان می دهد که پس از تصادف مالک در پیست Magny Cours فرانسه از آونتادور خارج شده اند. ظاهراً این سوپراسپرت با سرعت 250 کیلومتر در ساعت حرکت می کرد که راننده سعی کرد سرعت خود را در یک پیچ کم کند اما مشکلی در ترمزها وجود داشت. با سرعتی در حدود 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) ماشین به داخل سنگریزه رفت و خوشبختانه بخش ایمنی بزرگی در آن گوشه وجود داشت. لامبو در نهایت به دیوارها برخورد کرد و آسیب قابل توجهی دید.

این تنها بخش کوچکی از داستان است. تمامی قیمت ها و تعمیرات در فیلم بالا نشان داده شده است پس حتما آن را بررسی کنید.



منبع

کل تعمیر 158 ساعت کار با نرخ 140 یورو در ساعت طول کشید. کل هزینه ای که مالک باید می پرداخت 119000 یورو بود که شامل تمام قطعات و نیروی کار بود. ما همه قیمت ها را به یورو نگه می داریم زیرا نرخ مبادله یورو به دلار آمریکا در حال حاضر بسیار نزدیک به نسبت 1:1 است. شرکت بیمه این رقم را پرداخت نکرد زیرا قراردادی که مالک آن داشت شامل تصادفات در مسیر نمی شد.

هنگامی که ماشین بیش از 10 ماه دیرتر از زمان اعلام اولیه آماده شد، مالک ماشین را گرفت. فقط چند ساعت بعد، خطایی روی داشبورد ظاهر شده بود. زمانی که آنها مشکل را به فروشنده اطلاع دادند، پاسخ گرفتند که این مشکل آنها بوده و هنگام خروج از نمایندگی به خودرو آسیب رسانده اند.

همه می دانند که داشتن یک ابرخودرو یک ماجراجویی گران قیمت است. ما محاسبات متفاوتی را از صاحبان سوپراسپرت های مختلف شنیده ایم و امروز صاحب لامبورگینی داریم که دوست دارد جزئیات تعمیر و نگهداری و تعمیراتی را که روی آونتادور خریداری کرده است به اشتراک بگذارد. عدد تقریبی در تیتر است، اما در زیر به تفکیک برخی از هزینه‌هایی که مالک باید پرداخت می‌کرد، آمده است.