مانند یک شرور با طعم های بستنی الهام گرفته از رنگ های پورشه


ما در طول زندگی خود به عنوان روزنامه نگار خودرو تبلیغات زیادی دیده ایم که فکر می کردیم تا به حال هیچ چیز ما را شگفت زده نخواهد کرد، اما امروز نه. پورشه آمریکای شمالی به شیوه‌ای جالب برای نمایش رنگ‌های سفارشی خود، با Pretty Cool Ice Cream همکاری کرد تا طعم رنگ‌های رنگ این خودروساز را در قالب بستنی به آمریکایی‌ها بیاورد.

نه، طعم بستنی ها رنگ ندارند. در عوض، شرکت کوچک بستنی دست ساز در شیکاگو، ایلینویز طعم های سفارشی را با الهام از تعدادی رنگ سفارشی پورشه تولید کرد. حتی بهتر از آن، طعم های خاص بستنی (با بسته بندی به همان اندازه خاص) با استفاده از پورشه 911 سفارشی، همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می شود، تحویل داده شد.

بسته‌های بستنی با تعداد محدود به مناسبت روز ملی بستنی در 17 ژوئیه تهیه شد. پنج طعم سبز نعنایی، قرمز توت‌فرنگی، ماکادمیا متالیک، متالیک توت منجمد و متالیک طلایی لیمو هستند که هر کدام دستور العمل‌های متفاوتی از دیگری دارند.

“این یک پروژه سرگرم کننده بوده است و امیدواریم لبخندی را برانگیزد، درست مانند رنگ های قابل تنظیم موجود در همه ماشین های ما. ما واقعاً فکر می کردیم چیزهای خنک تر از یکی از رنگ های خاص ما برای پورشه رویایی شما وجود ندارد، اما عایشه کوکر، معاون بازاریابی خودروهای پورشه در آمریکای شمالی، گفت: این بستنی ممکن است همان ضربان را داشته باشد.

کمتر کسی می داند که صاحب بستنی زیبای زیبا، دانا سالز کری، در واقع نزدیک به این برند بزرگ شده است. عموی کری، با نام مستعار “تارگا دان”، علاقه زیادی به بازسازی خودروهای پورشه داشت، با بیش از 200 خودرو که در طول 50 سال به زندگی بازگردانده شد.

کری می‌گوید: «مانند تمام خودروهای اسپورت پورشه، بستنی‌پاپ‌ها واقعاً پروژه‌ای پرشور هستند که من نمی‌توانم بیشتر از این برای به اشتراک گذاشتن آن هیجان‌زده باشم».

بستنی‌های Porsche x Pretty Cool Ice Cream در تاریخ 17 ژوئیه در محل بستنی‌ساز در شیکاگو در دسترس بودند. آنها همچنین در رویدادهای انتخابی پورشه امسال در دسترس خواهند بود.



منبع