مایلز گرت با پورشه 911 توربو اس تصادف کرد و با مصدومیت جزئی کنار رفت.

فیلم دوربین بدنه پلیس عواقب تصادف با مایلز گرت دفاعی کلیولند براونز را ثبت کرد. این ویدئو نشان می‌دهد که گرت توسط آتش‌نشانان تحت مداوا قرار می‌گیرد در حالی که یکی دیگر از مسافران زن گرت که در چمن‌های نزدیک خودرو خوابیده است، مراقبت می‌کند. هر دو جراحات غیرتهدید جانی متحمل شدند و این زوج برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

ویدئویی از WKYC Channel 3 خسارت گسترده خودرو را نشان می دهد. وسیله نقلیه از پیاده رو خارج شد و حداقل یک بار قبل از استراحت در کنار جاده واژگون شد. شیشه عقب شکسته و شیشه جلو ترک خورده است. سپر جلو کاملاً از بین رفته است و رادیاتورهای عظیم جلوی چرخ ها را که خم شده و آسیب دیده اند نمایان می کند.

خوشبختانه خودروهای دیگری درگیر نبودند و آسیب جدی ندیدند. 911 توربو S دارای یک موتور 3.7 لیتری تخت شش توربوشارژ دوقلو است که قادر به تولید 640 اسب بخار قدرت (447 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور است. گرت از سال 2017 برای براونز بازی کرده است.



منبع

بر اساس گزارش ها، این تصادف حوالی ساعت 3 بعد از ظهر در شهر شارون، اوهایو رخ داد مجله Akron Beacon. مشخص نیست چه چیزی باعث این تصادف شده است، اما پورشه 911 توربو S مدل 2021 گرت از جاده خارج شد. پلیس در حال بررسی این تصادف است و مشکوک به مواد مخدر یا الکل نیست. با این حال، هنوز مشخص نیست که گرت در آن زمان با چه سرعتی در جاده روستایی حرکت می کرد. گفته می شود محدودیت سرعت 45 مایل در ساعت (72 کیلومتر در ساعت) است.

سقوط بعد از ظهر دوشنبه اتفاق افتاد و گرت دوشنبه شب از کلینیک کلیولند آکرون جنرال مرخص شد. مشخص نیست مسافر زن او نیز آزاد شده است یا خیر. گرت دچار رگ به رگ شدن شانه، کشیدگی عضلات دو سر بازو و بریدگی شد.

سپر عقب همچنان به پورشه متصل است، اما بسیاری از بست‌ها آزاد شده و لبه‌های بیرونی خودرو جدا شده‌اند. هر پانل آسیب دیده به نظر می رسد، از جمله درها. این ویدئوها همچنین باز شدن کیسه هوای خودرو به دلیل تصادف را نشان می دهد. هر دو سرنشین کمربند ایمنی خود را بسته بودند.