مدل جدید کلاس S مرسدس مایباخ منصوری طراحی را محتاطانه نگه می دارد

Maybach چندین قطعه کربن جدید دریافت می کند که طراحی را برجسته می کند. مواد سبک وزن برای لبه جلو، ورودی های هوا، اسپویلر سقف و صندوق عقب و رکاب های جانبی استفاده می شود. منصوری همچنین از کربن برای دیفیوزر عقب استفاده می کند که با یا بدون چراغ ترمز مرکزی در دسترس است. به گفته تیونر، ارتقاها عمداً محتاطانه هستند.

منصوری مرسدس میباخ را با چرخ‌های V.6 یا FS.23 بسیار براق ارائه می‌کند. ابعاد آن‌ها در جلو 9 در 22 اینچ و در عقب 10.5 در 22 اینچ است و تایرهای 265/30 R22 و 305/25 R22 در اطراف آنها پیچیده شده است.

این منجر به تولید 600 اسب بخار قدرت (447 کیلووات) و 604 پوند فوت (820 نیوتن متر) گشتاور، افزایش 97 اسب بخار (72 کیلووات) و 88 پوند فوت (120 نیوتن متر) گشتاور می شود. سخت افزار اضافه شده به S680 قدرت آن را با 108 اسب بخار (80 کیلووات) و 73 پوند فوت (100 نیوتن متر) به 720 اسب بخار (536 کیلووات) و 737 پوند فوت (1000 نیوتن متر) افزایش می دهد.



منبع

مرسدس-مایباخ S-Class توسط Mansory یک تبدیل کامل است که خیلی وحشی نمی شود. این یک ارتقاء ظاهری ظریف است که با افزایش عملکرد مناسب در هر دو مدل S-Class Maybach همراه شده است. گاهی اوقات برای برجسته شدن چیز زیادی لازم نیست.