بازار کامیونهای آمریکای شمالی معدن طلا برای خودروسازان است، اما تنها تعدادی از آنها موفق به کسب درآمد از بزرگترین بخش در این منطقه از جهان میشوند. فولکس واگن هنوز محصولی در این رده ندارد و به نظر می رسد حداقل تا پایان این دهه چیزی در راه نیست. با عرض پوزش، فروشندگان VW.
خردهفروشان این شرکت در ایالات متحده سالها است که درخواست یک خودروی پیکاپ میکنند، اما در حال حاضر، به نظر میرسد که به نیازهای آنها پاسخ داده نمیشود. این در حالی است که فولکس واگن در حال تولید کامیونی با نام تجاری Scout خود است. با این حال، این محصول با مارک اصلی فولکسواگن به اشتراک گذاشته نمیشود و فروشندگان هیچ رقیبی برای فورد رنجر، F-150 و کامیونهای بزرگتر ندارند.
34 عکس ها
اخیراً، توماس شفر، رئیس جدید جهانی برند فولکس واگن، گفت که پلت فرم SUV Rugged که در حال حاضر برای برند مذکور در حال توسعه است، در برنامه های فولکس واگن نیست. در همین حال، پابلو دی سی، رئیس جدید فولکسواگن در آمریکای شمالی، بر این باور است که یک پیکاپ جدید فولکسواگن «نیاز به الکتریکیسازی» دارد و این برند را بدون گزینهای برای ابزار احتراقی باقی میگذارد.
شفر گفت: «در حال حاضر تمرکز ما روی ترکیب شامل آن نیست اخبار خودرو در یک میزگرد قبل از نمایشگاه خودرو لس آنجلس. در حال حاضر، ما یک ترکیب مشخص در نیمه دوم این دهه داریم. سپس دوباره، در بازار آمریکا، اگر در بخشهای خاصی بازی نکنید، باید در یک منطقه سهم بازار بمانید. اما سوال از [VW’s new Rugged SUV platform] در حال حاضر اولویت ما نیست.»
ظاهراً این شرکت آلمانی باید به مجموعه فعلی فولکس واگن که حداقل شامل تعداد زیادی خودروی شاسی بلند است بسنده کند. در مورد برند تازه تاسیس Scout، انتظار میرود که یک کامیون تولیدی را به بازار ایالات متحده بیاورد، اما این اتفاق تا سال 2026 رخ نخواهد داد. یک SUV الکتریکی نیز در کار است.
به عنوان یک یادداشت جانبی، فولکس واگن مفهومی تاروک را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 به نمایش گذاشت و به فروشندگان و مشتریان این اطمینان را داد که یک کامیون در ایالات متحده راه اندازی شود. نمونه اولیه دارای یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 147 اسب بخار (110 کیلووات) بود که از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شد.
توجه: تصویر مفهومی VW Tarok.