مرسدس اولین خودروی مجازی خود را به نمایش گذاشت

شکل خودروی نمایشی کمی شبیه نسخه اغراق‌شده‌ای از مرسدس-AMG ویژن AMG مفهومی اخیر است. آن مدل نیز دارای انحناهای زیادی است، اما این مدل دارای محفظه سرنشینان حباب‌دارتر است.

کمپانی Riot Games سازنده League of Legends است. برای مسابقات قهرمانی جهان امسال، از Lil Nas X استفاده کرد تا یک آهنگ تم برای این رویداد بسازد.

تیزر Wagener ماشین را در یک برزنت نیمه شفاف می پوشاند که یک نگاه اجمالی به وسیله نقلیه زیر آن می دهد. به طور کلی خطوط آن بسیار گرد است. جلوپنجره ای مستطیل شکل با نشان مرسدس نورانی در وسط وجود دارد. چراغ های جلو نوارهای نور عمودی هستند. گلگیرها دور از بدنه بیرون می آیند. با قضاوت بر اساس نسبت، به نظر می رسد این دستگاه یک کوپه است.

مرسدس سابقه همکاری با Riot Games در مسابقات قهرمانی جهانی League of Legends را دارد. سال گذشته، مرسدس به طراحی حلقه ای که برندگان این رویداد دریافت کردند، کمک کرد. واگنر در آن زمان ویدیوی مختصری در مورد آن (در بالا) در اینستاگرام خود منتشر کرد.





منبع مشخص نیست که این مرسدس چگونه ممکن است در بازی گنجانده شود. برخی از شخصیت‌های قابل بازی سوار حیوانات یا وسایل نقلیه خلبانی می‌شوند، بنابراین ماشین می‌تواند نقشی مانند این را ایفا کند.

League of Legends متعلق به سبک بازی ویدیویی چند نفره عرصه نبرد آنلاین است. در متداول ترین حالت رقابتی، دو تیم پنج نفره برای از بین بردن پایگاه طرف مقابل به رقابت می پردازند. آنها همچنین می توانند شخصیت های غیربازیکن را بکشند تا امتیاز تجربه و طلا به دست آورند.

مرسدس کانسپت Vision AMG را اینگونه تصور می‌کند که یک سدان عملکرد الکتریکی آینده می‌تواند شبیه آن باشد. این خودرو از معماری خودرو AMG.EA استفاده می کند و از موتورهای شار محوری استفاده می کند.

گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز، اولین خودروی نمایشی کاملا مجازی این برند را در اینستاگرام خود طعنه می زند. بر اساس هشتگ‌هایی که او در پست استفاده می‌کند، این وسیله نقلیه ممکن است در مسابقات قهرمانی جهانی لیگ افسانه‌ها ۲۰۲۲ که از ۲۹ سپتامبر تا ۵ نوامبر برگزار می‌شود، رونمایی شود.