مرسدس بنز مفهومی EQT مارکوپولو کمپر ون در 2 دسامبر رونمایی می شود

58 عکس ها

مرسدس تنها خودروسازی نیست که قصد دارد ون های برقی خود را به کمپینگ تبدیل کند. اواخر سال گذشته، فولکس واگن اعلام کرد که ID را خواهد ساخت. کالیفرنیا، یک شناسه ون کمپر مبتنی بر Buzz. جزئیات خاص همچنان یک راز باقی مانده است، اما خودروساز فاش کرد که کمپر را در کارخانه خود در هانوفر می‌سازد. زمانی پس از سال 2025، چند سال پس از ورود به‌روزرسانی الکتریکی مارکوپولو به بازار، وارد بازار خواهد شد و می‌تواند کاملاً رقیب آن باشد.

این چیدمان باید کاملاً شبیه به واحد آپفیتی مارکوپولو باشد که مرسدس در اوایل امسال برای کلاس T عرضه کرد. در دو پیکربندی موجود است. واحد استاندارد دارای یک تخت دونفره با تشک به ضخامت چهار اینچ است. تجهیزات ارتقا یافته شامل یک واحد آشپزخانه با سینک، جعبه یخچال، و اجاق گاز کارتریج است. همچنین دارای دو صندلی کمپینگ و یک میز کوچک در فضای باز است که به عنوان پایه ای محکم برای بسیاری از فعالیت های خارج از منزل عمل می کند.

کمتر از یک ماه دیگر، مرسدس بنز کانسپت EQT مارکوپولو را معرفی خواهد کرد. “کانسپت سری نزدیک” جدید یک ون کمپر برقی است که از فضای بیرونی جمع و جور و فضای داخلی جادار پلت فرم EV بهره می برد. مرسدس گفت: این اولین نگاه ما به یک میکرو کمپر تمام عیار است که “انتظار می رود اولین خود را در نیمه دوم سال 2023 جشن بگیرد.”

مرسدس کانسپت ET مارکوپولو را در روز جمعه، 2 دسامبر، ساعت 2 بعد از ظهر CET (9 صبح به وقت شرقی) معرفی خواهد کرد. ون های کمپر و سایر راه حل های زندگی متحرک در طول سال ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. ارائه به روز رسانی ها و سایر تجهیزات اختیاری برای تبدیل ون برقی آن به یک میکرو کمپر شایسته برای این خودروساز بی خیال به نظر می رسد. مدل T-Class Marco Polo در نیمه دوم سال آینده همراه با ارتقاء EQT عرضه می شود.



منبع

بسته بندی ون و پیشرانه EV به تطبیق پذیری آن کمک می کند. باتری زیر بدنه به EQT این امکان را می دهد که تقریباً همان عملکرد داخلی T-Class را ارائه دهد. به گفته این شرکت، این ون دو راه حل کمپینگ ارائه خواهد کرد. کلید تطبیق پذیری آن، آشپزخانه و تخت خواب قابل جابجایی آن است که به مسافران این امکان را می دهد تا به سرعت و به راحتی تجهیزات کمپینگ را تنها در چند مرحله جدا کنند.