مرسدس بنز CLA شوتینگ بریک اسپید مخفی کردن تغییرات جزئی در ویدیو

نمای جلو و عقب CLA Shooting Brake به روز شده تغییرات زیادی را به همراه خواهد داشت. ما انتظار انحراف زیادی در جلوپنجره نداریم، اما روی سپر جلوی اصلاح‌شده حساب می‌کنیم، مخصوصاً در ورودی‌ها برای تازه نگه داشتن طراحی. اگرچه ممکن است تغییراتی در گرافیک چراغ‌های جلو وجود داشته باشد و در نمونه اولیه که در بالا مشاهده شد به خوبی پوشش داده شده است.

تنها در سال 2019 بود که مرسدس بنز نسل دوم CLA سقف بلند را در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی کرد. با این حال، CLA Shooting Brake در حال حاضر فیس لیفت شده است، و مشاهده های اخیر به تازگی تایید کرده اند که این چیزی است که باید در ماه های آینده مراقب آن بود.

25 عکس ها

ما انتظار داریم مرسدس بنز از فیس لیفت CLA های چهار در و پنج در در اواخر سال رونمایی کند، بنابراین این چیزی است که باید در هفته ها/ماه های آینده مراقب آن باشیم.



منبع

در داخل، تغییرات فنی نیز انتظار می رود، اما اطلاعات دقیق در این مرحله کمیاب است. انتظار می‌رود که آخرین نسخه این خودروساز از سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX خود در مدل‌های فیس لیفت عرضه شود.

در همین حال، انتهای عقب همان پوشش های استتاری جزئی را در اطراف چراغ های عقب تطبیق می دهد. باز هم، ممکن است تغییراتی در گرافیک وجود داشته باشد، اما در این مرحله نمی‌توانیم چیزی را مشخص کنیم. در نمونه اولیه گرفتار شده توسط walkoARTvideosسپر و دیفیوزر نیز پوشیده شده بودند، برخلاف آنچه در ماه اوت دیدیم.

با حسن نیت از YouTube walkoARTvideos، CLA شوتینگ بریک فیس لیفت شده در حین گشت و گذار در یک گذرگاه عمومی مشاهده شد. و درست مانند مشاهدات قبلی، نمونه اولیه با پنهان‌کاری‌هایی عرضه شد که سعی می‌کنند تغییرات جزئی را که قرار است برای کوپه سقف بلند رخ دهد، پنهان کنند.