مرسدس بنز E-Class Estate با سقف بلندتر خودنمایی می کند

یک ویدیوی جاسوسی از این سدان نشان می دهد که کابین دارای یک صفحه نمایش بزرگ روی داشبورد است. طبق گزارش‌ها، ویژگی‌های کلاس S جدید مانند برخی از فناوری‌های کمک راننده مدل پرچم‌دار، به کلاس E می‌رسد.

تنها یک روز پس از دیدن یک ویدیوی جاسوسی از مرسدس بنز E-Class Estate در جاده، اکنون گالری کاملی از تصاویر واگن آینده را داریم. ما انتظار داریم این سدان در سال 2023 وارد بازار شود، اما مشخص نیست که آیا این نوع سقف بلند ممکن است در همان زمان به نمایش درآید یا خیر.

ما انتظار داریم E-Class با چندین پیشرانه از جمله گزینه های هیبریدی و PHEV در دسترس باشد. مدل پرطرفدار AMG 63 از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با کمک الکتریکی توربو و یک موتور الکتریکی جداگانه استفاده می کند. در نتیجه، مجموع قدرت 671 اسب بخار (500 کیلووات) خواهد بود، حداقل این خروجی برای C 63 جدید است.

14 عکس ها

همانطور که انتظار دارید، نمای جلویی شبیه به سدان است. جفت میله های افقی نشان می دهد که این مدل به جای نسخه AMG، مدل استاندارد است. چراغ‌های جلو دارای چراغ‌هایی در امتداد بالای لامپ‌ها و بخش‌های منحنی در پایین هستند. یک ورودی در فاسیای تحتانی به صورت افقی گسترده و به صورت عمودی باریک است.