مرسدس بنز E-Class Estate با پیشرانه PHEV

16 عکس ها

مرسدس بنز کلاس E نسل جدیدی در افق دارد. علاوه بر سدان چهار در، یک نوع واگن نیز در راه است. در حالی که ما عکس های جاسوسی قبلی از مدل سقف بلند داریم، ماشین موجود در این گالری اولین نگاه ما به مدل پلاگین هیبریدی این استیت است.

نگاهی اجمالی به داخل کلاس E جدید نشان می‌دهد که یک دسته ابزار دیجیتال و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی پرتره‌گرا وجود دارد که در یک زاویه در کنسول مرکزی قرار دارد. بخش‌های مشکی بیرونی حسگرهای مختلفی را پوشش می‌دهند، بنابراین انتظار می‌رود این مدل از فناوری پیشرفته کمک راننده برخوردار باشد.

نوار افقی در جلوپنجره به ما می گوید که این یک مدل استاندارد مرسدس بنز است، نه تریم AMG. متأسفانه، استتار بیشتر جزئیات طراحی را پنهان می کند. نگاهی اجمالی به چراغ‌های جلو، که نواری از چراغ‌های روشن در بالای آن دارند، وجود دارد.

مرسدس سعی می کند آن را پنهان کند، اما به نظر می رسد کلاس E جدید ظاهر جالبی دارد. در امتداد درهای پایینی بخش های چین دار وجود دارد. این عنصر در پشت به سمت بالا خم می شود تا گلگیرهای عقب را برجسته کند. ما نمی توانیم به طور قطعی ببینیم، اما سقف مشکی روی این خودرو به نظر می رسد یک سقف پانوراما باشد.

از نظر زیبایی شناسی، نسخه PHEV این واگن تقریباً شبیه به نسخه کاملاً احتراقی است. تنها تغییر بزرگی که در اینجا قابل مشاهده است، دری است که شارژر روی گلگیر عقب سمت راننده را می پوشاند.