مرسدس بنز E-Class Estate 2024 با جزئیات دقیق از نزدیک مشاهده شد

در جلو، همه چیز به همان شکلی است که در خودروهای تست سدان کلاس E که دیده‌ایم. در مقایسه با مدل فعلی، جلوپنجره جلوپنجره کمی رشد خواهد کرد در حالی که چراغ‌های جلو کوچک می‌شوند، همانطور که این روزها در اکثر خودروسازان وجود دارد. هنوز هم یک جدایی واضح بین دهانه های بالایی و پایینی روی فاسیا وجود خواهد داشت، با دریچه های برجسته در هر دو گوشه. در امتداد کنار، ما زوایای عجیبی را در زیر پوشش می بینیم، اما احتمالاً پانل های کاذب هستند. ما انتظار داریم یک به‌روزرسانی تکاملی برای کلاس E ارائه شود که به معنای سطحی صاف با خط کمربند ظریف و قوس‌دار است.



منبع

14 عکس ها

در حالی که EQE پلت فرم EV خود را دارد، کلاس E جدید با شاسی MRA2 با پیشرانه‌های هیبریدی ملایم و پلاگین هیبریدی همراه خواهد بود. این به خوبی می تواند شامل مرسدس-AMG E63 با قدرت 671 اسب بخار باشد، اگرچه هیچ چیزی در این زمینه تایید نشده است.

عکس جاسوسی مرسدس بنز E-Class Estate 2024 از جلو

ما همچنین خوش شانس بوده ایم که نگاهی اجمالی به فضای داخلی E-Class جدید داشته ایم، هرچند مختصر. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، نمایشگرهای دیجیتال بر دایره تسلط دارند و ما گمان می کنیم که بسیاری از فناوری های کلاس S فعلی در اینجا ارائه شود. منابع جاسوسی ما به ما می‌گویند که گزینه‌هایی برای تغییر نمایشگرها وجود خواهد داشت، برای کسانی که چیدمان‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند و همچنین خریدارانی که خواهان تجربه کامل OLED هستند.

در حال حاضر، ما انتظار داریم یک رونمایی کامل در نیمه اول سال 2023 انجام شود و به عنوان یک مدل 2024 معرفی شود. در همین حال، آخرین شایعات مربوط به خودرو را در سایت بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

ما در طول یک سال گذشته نمونه‌های اولیه مرسدس E کلاس زیادی را دیده‌ایم، اما سقف بلند اخیراً به ناوگان اضافه شده است. این فقط سومین مشاهده ما است، و در حالی که ماشین هنوز در لباس های استتار پیچیده شده است، تیم جاسوسی ما موفق شد عکس های بسیار دقیقی بگیرد. این بهترین نگاه ما تا کنون از سقف بلند در عمل است.

و ما چه می بینیم؟ معمولاً ما به جلوی خودروهای آزمایشی توجه می کنیم، اما این بار توجه شما را به عقب جلب می کنیم. چراغ‌های عقب در قسمتی برجسته به دریچه کشیده می‌شوند و شیشه‌ها زاویه‌دارتر از همیشه به نظر می‌رسند. آن‌طور که ممکن است در یک خودروی کوپه پیدا کنید، افراطی نیست، اما مطمئناً به نظر می‌رسد مرسدس بنز با واگن بعدی خود به دنبال تهاجم بیشتر است.