مرسدس بنز EQE SUV 2024، نوع AMG به تفصیل در ویدیوهای Walkaround

استایل کلی EQE SUV با بقیه خطوط EQ مرسدس همخوانی دارد. اما با اتخاذ نشانه‌های ظاهری متعارف‌تر با خواهر و برادرش متفاوت است. EQE همچنین زیربنای خود را به اشتراک می گذارد، سوار بر پلت فرم EVA2 مرسدس – یک معماری ماژولار که شرکت می تواند برای بخش های مختلف آن را بالا و پایین کند.

شاسی بلند معمولی EQE در نیمه اول سال آینده به فروش می رسد. نوع داغتر AMG چند ماه بعد به فروشندگان می رسد. مرسدس اطلاعاتی درباره قیمت این مدل منتشر نکرده است، که انتظار داریم به تاریخ فروش آن نزدیک‌تر شود. EQE SUV زیر شاسی‌بلند بزرگ‌تر EQS جای می‌گیرد در حالی که جایگزینی برای خودروی سدان EQE است.



منبع مرسدس-AMG EQE SUV 2024 قسمت جلویی خارجی

یکی از تفاوت هایی که از دید پنهان است، پیشرانه ها هستند. مرسدس بنز EQE SUV را در چهار تریم عرضه می کند که از مدل پایه 350+ تا AMG را شامل می شود. 350+ دارای یک پیکربندی تک موتوره و دیفرانسیل عقب است که 288 اسب بخار (214 کیلووات) و 417 پوند فوت (565 نیوتن متر) گشتاور دارد. مرسدس همچنین EQE 350 4Matic دو موتوره و SUV 536 اسب بخاری (392 کیلووات) EQE 500 را ارائه خواهد کرد.

این دو مدل دارای نمای‌های جلوی متمایز هستند و شاسی‌بلند معمولی EQE دارای یک جلوپنجره بسته با یک موتیف ستاره است. چهره AMG دارای لهجه‌های عمودی شبیه به جلوپنجره پانامریکانا است. تفاوت زیادی در کابین وجود ندارد، هر دو با صفحه نمایش اختیاری Hyperscreen این برند در دسترس هستند. با این حال، AMG با سربرگ آلکانترا عرضه می شود.

EQE SUV نیروی خود را از یک بسته باتری 90.6 کیلووات ساعتی تامین می کند. این خودروی برقی با یک بار شارژ تا 550 کیلومتر (342 مایل) سفر را ارائه می‌کند. با این حال، این رقم بر اساس چرخه WLTP است. EPA ایالات متحده احتمالاً دوربردترین نوع را در 300 مایل ارزیابی می کند.

مرسدس بنز EQE SUV اوایل این ماه معرفی شد و به خط رو به رشد خودروهای برقی این خودروساز پیوست. نوع داغتر AMG نیز پوشش خود را شکست و این خودروی پنج نفره را تا 671 اسب بخار (500 کیلووات) تولید کرد. سه ویدیوی راهنما جدید به هر دو نزدیک می شوند و ویژگی های منحصر به فرد مدل را نشان می دهند و این دو نوع را با هم مقایسه می کنند.