مرسدس بنز EQT مارکوپولو کانسپت آینده را برای کمپینگ های برقی نشان می دهد

مرسدس بنز EQT مارکوپولو کانسپت

آشپزخانه کوچک شامل یک سینک، اجاق القایی، و یک جعبه یخچال است. اگر ترجیح می‌دهید بیرون از خانه غذا درست کنید، یک اجاق گاز کمپینگ قابل جابجایی در کشو قرار دارد. یک میز تاشو به صورت الکتریکی قابل تنظیم ارتفاع است.

واحد تخت دارای یک تشک تاشو است که ابعاد آن 78.74 اینچ (2 متر) در 45.28 اینچ (1.15 متر) است. در صورت انبار شدن، صندلی‌های عقب کاملاً قابل استفاده هستند. این بسته از پوشش های خاموشی برای پنجره ها تهیه شده است تا سرنشینان بتوانند در خلوت بخوابند.

نسخه تولیدی این ون در نیمه دوم سال 2023 عرضه می شود.

پیشرانه EQT از یک موتور الکتریکی تشکیل شده است که 121 اسب بخار قدرت (90 کیلووات) و 181 پوند فوت (245 نیوتن متر) گشتاور دارد. این ون دارای یک بسته باتری 45 کیلووات ساعتی است. این مدل به زودی با قیمت اولیه حدود 49000 یورو (51595 دلار با نرخ ارز فعلی) در اروپا عرضه می شود.



منبع

EQT آبی رنگ در این عکس ها مدل شاسی کوتاه است و پیش نمایش ماژول مارکوپولو را نشان می دهد. دو بخش برای آن وجود دارد. فضای خواب به صورت استاندارد ارائه می شود و یک واحد آشپزخانه نیز یک گزینه اضافی است. قطعات به چشمک های بسته در محفظه چمدان متصل می شوند و قابل جدا شدن هستند.

مرسدس بنز دو کانسپت مارکوپولو را برای تبدیل ون برقی EQT به کمپر معرفی می کند. یکی از آنها تبدیل کامل است و دیگری دارای یک ماژول ساده و قابل جابجایی برای افرادی است که فقط می خواهند کمی دور از خانه سپری کنند.

47 عکس ها

ون نقره‌ای موجود در گالری دارای تعمیرات اساسی داخلی است تا آن را به یک کمپر تبدیل کند. این دکل از شاسی بلند EQT به عنوان نقطه شروع استفاده می کند و یک پانل سقفی پاپ آپ اضافه می کند. با گسترش این قطعه، فضایی برای سرنشینان برای ایستادن در خودرو وجود دارد. یک فضای خواب به ابعاد 77.56 اینچ (1.97 متر) در 38.2 اینچ (0.97 متر) در آن بالا قرار دارد و پنجره های زیپ دار منظره ای از طبیعت را ارائه می دهند.