مرسدس بنز GLC Coupe Spied Previewing Model Sleeker

جدیدترین مرسدس بنز کلاس GLC به تازگی در ماه ژوئن رونمایی شد. نوع کوپه این کراس اوور هنوز به فروش نرسیده است، اما در راه است. این گالری مدل شیک‌تری را در جاده‌ها به نمایش می‌گذارد.

این دو مدل احتمالاً فضای داخلی مشابهی دارند. GLC استاندارد دارای یک دسته ابزار مستطیلی و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی عمودی است.

25 عکس ها

مانند نسل قبلی، انتظار می رود GLC کوپه جدید پیشرانه را با همتای باکس تر خود به اشتراک بگذارد. GLC 300 با M254 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با استارت-ژنراتور یکپارچه در دسترس است. 255 اسب بخار (190 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. تنها گیربکس آن 9 سرعته اتوماتیک است و خریداران می توانند طرح بندی عقب یا تمام چرخ متحرک را انتخاب کنند.

هنوز مشخص نیست که GLC کوپه چه زمانی معرفی می شود. با این حال، ما انتظار یک انتظار طولانی را نداریم. با قضاوت بر اساس عکس های جاسوسی، کار توسعه تقریباً کامل شده است.



منبع تصاویر جاسوسی به ما می گوید که انواع AMG از GLC جدید، از جمله برای کوپه، در راه است. مدل 43 باید 402 اسب بخار (300 کیلووات) و 369 پوند فوت (500 نیوتن‌متر) داشته باشد. نسخه حتی قدرتمندتر 63 نیز در راه است.

در کنار، GLC کوپه چینی رو به بالا در امتداد بخش عقب قسمت پایینی درها پیدا می کند. این عنصر در مدل استاندارد وجود ندارد. خط سقف شیب دار یکی از تفاوت های عمده آنها است. بر روی چرخ هایی سوار می شود که دارای پنج پره هستند که در لبه آن پهن می شوند.

دماغه زیر استتار است، اما به نظر بسیار شبیه به جلوی مدل استاندارد است. ما نمی‌توانیم نمای پایینی را ببینیم، اما جلوپنجره و چراغ‌های جلو کاملاً مطابقت دارند. کاپوت با داشتن فقط دو چین کمی متفاوت است، به جای چهار چین در نوع دیگر.