مرسدس-مایباخ EQS SUV در حال یدک‌کشیدن تریلر در عکس‌های جاسوسی جدید دستگیر شد

مرسدس نگفته است که شاسی بلند Maybach EQS را چه زمانی عرضه خواهد کرد. با این حال، ما انتظار داریم که پس از مدل معمولی که در پاییز امسال به فروش می رسد، وارد بازار شود. شاسی بلند مرسدس-میباخ EQS احتمالا اواخر امسال یا اوایل سال آینده پوشش خود را از دست خواهد داد، زیرا سال 2023 برای اولین بار پرت شده است. خریداران علاقه مند باید انتظار داشته باشند که قیمت آن از شاسی بلند معمولی EQS که از 104400 دلار شروع می شود، فراتر رود. گران ترین نسخه، EQS 580 4Matic، 132200 دلار قیمت دارد. آیا 150000 دلار برای نسخه مایباخ بسیار زیاد است؟

کابین شاسی بلند EQS باید بدرخشد و این خودروساز مواد باکیفیت و لوکس را در کنار آخرین فناوری این برند نصب کند. ما انتظار داریم که مرسدس هایپراسکرین را در داخل پیدا کنیم و این خودرو باید با مرسدس-Maybach GLS مطابقت داشته باشد که این شرکت با موتور قدرتمند 4.0 لیتری V8 قدرت می‌دهد. شاسی بلند EQS یک تمجید خوب، آینده نگرانه و تمام الکتریکی برای GLS در اصطبل Maybach خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که مرسدس بنز کدام پیشرانه را در شاسی‌بلند مایباخ قرار می‌دهد، اما می‌تواند تنظیمات دو موتوره را از EQS SUV 580 4Matic قرض بگیرد. این به میباخ حداقل 536 اسب بخار (400 کیلووات) و 633 پوند فوت (858 نیوتن متر) گشتاور می دهد. مرسدس قول داده است که مایباخ حدود 373 مایل (600 کیلومتر) برد بین شارژ را ارائه خواهد کرد، اما این احتمالاً بر اساس WLTP است، بنابراین انتظار این تعداد مایل در ایالات متحده را نداشته باشید.

چند ماه از آخرین باری که عکاسان جاسوس ما شاسی بلند Mercedes-Maybach EQS را در حال آزمایش عکس گرفتند می گذرد. عکس‌های قبلی این مدل لوکس را با پوشش‌های استتار نشان می‌دادند که نمای جلو و عقب را می‌پوشاند و جدیدترین عکس‌های جاسوسی متأسفانه کاملاً مشابه هستند. با این حال، تصاویر جدید نگاهی نزدیک به سپر جلو ارائه می‌کنند و SUV را در حال یدک‌کشیدن یک تریلر نشان می‌دهند.

16 عکس ها



منبع عکس های جاسوسی مرسدس-مایباخ EQS SUV

مرسدس این مدل را در نمایشگاه خودروی مونیخ سال گذشته پیش‌نمایش کرد و کانسپت دو رنگ مایباخ EQS SUV را معرفی کرد. مدل تولیدی در عکس‌های جاسوسی شبیه نسخه‌ای کم‌رنگ از این کانسپت است که از شاسی‌بلند مرسدس بنز EQS الهام گرفته است. ما انتظار داریم که نوع میباخ دارای نمای های جلو و عقب منحصر به فرد و سایر ویژگی های منحصر به فرد بیرونی مانند چرخ ها باشد.