مرسدس ویتو توسط تیونرهای آلمانی به ون ماجرایی 4×4 تبدیل شد


شرکت های تیونینگ زیادی وجود دارند که بر روی اصلاح عملکرد و وسایل نقلیه لوکس تمرکز دارند، اما تعداد زیادی از آنها روی اتوبوس ها و ون ها کار نمی کنند. Vansports یکی از آن شرکت‌هایی است که تقریباً تمام تمرکز خود را بر روی ون‌ها ارائه می‌دهد، استایل، آفرود و سایر پیشرفت‌های خاص را ارائه می‌دهد. یکی از جدیدترین پروژه‌های Vansports به‌روزرسانی‌های بصری و سخت‌افزاری مرسدس بنز ویتو را به نمایش می‌گذارد.

ویتو یکی از آن مدل‌هایی است که ما واقعاً در مورد آن زیاد صحبت نمی‌کنیم – به هر حال، بسیاری از محصولات دیگر مرسدس وجود دارند که برای مخاطبان ما جذاب‌تر و جالب‌تر هستند. اما اگر صاحب یک ویتو هستید و می‌خواهید ظاهری الهام‌گرفته از ماجراجویی به آن ببخشید، Vansports با جدیدترین کیت خود پاسخ‌ها را دارد. این مدل که Geotrek Edition نام دارد بر اساس یک ویتو تمام چرخ متحرک با موتور دیزلی ساخته شده است.

شما باید بتوانید فوراً برخی از تغییرات را تشخیص دهید. به عنوان مثال، سیستم تعلیق اکنون بر روی مجموعه جدیدی از فنرها و کمک فنرهای مخصوص خارج از جاده سوار می شود. رینگ‌های 18 اینچی در برنز مات یا مشکی مات (همانطور که در عکس ها مشاهده می شود) در لاستیک های سراسری 235/55 جنرال گربر پیچیده شده اند. پنل‌های محافظ زیردریایی جلو و عقب، محافظت بهتری از موتور و سایر قطعات در سفرهای خارج از جاده فراهم می‌کنند.

متأسفانه، Sportsvan عکس‌هایی از فضای داخلی ارائه نمی‌کند، اگرچه از بیانیه مطبوعاتی رسمی متوجه شدیم که این در واقع یک ون کمپر است. این شرکت آلمانی به لطف سقف بالابر و فضای نشیمن کاملاً مجهز، قول “تجربه کمپینگ راحت و دلپذیر در تمام طول سال” را می دهد. این ون دارای همه چیزهایی است که برای خارج شدن از شبکه نیاز دارید، از جمله گرمایش ثابت، جعبه خنک کننده کمپرسور، دوش در فضای باز، سینک ظرفشویی و یک باتری بزرگ.

نیروبخش Vito Geotrek Edition یک موتور 2.1 لیتری توئین توربو دیزل است. این یکی از بادوام ترین کارخانه های مرسدس بنز است و توان خروجی کافی 190 اسب بخار (140 کیلووات) و 325 پوند فوت (440 نیوتن متر) گشتاور دارد. یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک قدرت را به هر چهار چرخ هدایت می کند.

Vansports می‌گوید این وسیله نقلیه از گالری بالا در حال حاضر برای فروش است. رنگ چرخ ها بنا به سلیقه مشتری قابل تغییر می باشد. هر چند قیمتی در دسترس نیست.



منبع