مرسدس ویتو فیس لیفت Spied Hiding Fascia الهام گرفته از EQV

آنچه ما در اینجا داریم نمونه اولیه ویتو است که دارای مقداری استتار در قسمت جلویی است. پوشش ظاهری تقریباً شبیه آنچه در EQV دیده می شود به نظر می رسد و این نشان می دهد که تغییرات بصری اعمال شده در هر دو مدل یکسان خواهد بود. اینها نباید بزرگ باشند، اگرچه ما انتظار داریم که سپر کمی بازطراحی شده و شاید یک جفت چراغ جلو جدید باشد. جلوپنجره نیز می تواند با مدل قبلی متفاوت باشد.

مرسدس بنز با توسعه خط خودروهای تجاری سبک به روز شده خود در حال پیشرفت است. این خودروساز مستقر در اشتوتگارت پس از بازنگری کامل دوگانه Citan/T کلاس، به Vito بزرگتر و معادل EQV الکتریکی آن ادامه می دهد. ما در اوایل سال جاری از دومی جاسوسی کردیم و اکنون می‌توانیم نگاهی اولیه به پسرعموی آن که با سوخت احتراقی کار می‌کند بیندازیم.

عکاسان ما نتوانستند نگاهی اجمالی به فضای داخلی بیندازند، اگرچه به نظر می‌رسد تا آنجایی که از این عکس‌های دور دیده می‌شود، داشبورد را پوشانده است. به احتمال زیاد، Vito طراحی داخلی خود را با EQV تازه‌شده به اشتراک می‌گذارد، به این معنی که صفحه نمایش تبلتی را می‌توان با نمایشگر یکپارچه‌تر روی کنسول مرکزی جایگزین کرد.



منبع در پشت، استتار نیز وجود دارد و قسمت بالایی دریچه بزرگ را می پوشاند. با این حال، ما فکر نمی کنیم که تغییرات بزرگی در طراحی کلی وجود داشته باشد، به غیر از چراغ های عقب جدید طراحی شده. سپر احتمالا دست نخورده باقی خواهد ماند، اما به خاطر داشته باشید که به نظر می رسد این یک نمونه اولیه از سطوح پایین تر است که سپرها و آینه های جانبی با رنگ بدنه مطابقت ندارند. عجیب است که چراغ ترمز بالایی نیز دارای استتار است.

جالب اینجاست که کابلی از داخل به قسمت موتور می رود. احتمالاً توسط تجهیزات اندازه گیری که داده های موتور را در طول فرآیند آزمایش جمع آوری می کنند، استفاده می شود. خودروی آزمایشی بر روی قطعات فولادی با قطعات استتار کوچکی که درپوش‌های مرکزی را می‌پوشاند، سوار می‌شود، اما این احتمالاً به سادگی نشان مرسدس را از دید تماشاگران پنهان می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که هر چهار چرخ دارای ترمز دیسکی هستند.