مرسدس-AMG C63 هیبریدی را تماشا کنید که نسخه V-8 را در یک مسابقه درگ تخریب می کند


علاقه مندان به مرسدس-AMG C63 جدید علاقه ای ندارند و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. موتور V-8 دو توربوی محبوب آخرین نسخه از بین رفته و با یک سیستم هیبریدی پیچیده با موتور چهار سیلندر توربوشارژ در قلب خود جایگزین شده است. اما نمی توان یک چیز را انکار کرد: C63 جدید در یک خط مستقیم فوق العاده سریع است.

این کارواو کانال یوتیوب، C63 Estates جدید و قدیمی را گرد هم آورد تا ببیند که چگونه آنها در یک سری از تست های مقایسه مستقیم در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. با اسب بخار اضافی و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، خودروی جدید مورد علاقه آشکار است. اما همه این تجهیزات اضافی به این معنی است که وزن آن حدود 700 پوند بیشتر است.

اینطوری مهم نیست C63 S E-Performance جدید کاملاً ماشین V-8 قدیمی را در یک جفت مسابقه درگ استارت ایستاده سنتی خراب می‌کند، راه می‌رود و چندین ماشین را جلوتر به پایان می‌رساند.

وقتی همه چیز کمی جالب تر می شود کارواو اقدام به مسابقه رول می کند. این خودروی هشت سیلندر قدیمی است که زودهنگام پیشروی می‌کند و می‌تواند در طول نیم مایل برای پایانی که برای رسیدن به پایان بسیار نزدیک است، خود را حفظ کند. البته، C63 هیبریدی جدید در مسابقات رول دوم و سوم پیروز می شود – البته نه چندان زیاد.

به‌طور شگفت‌انگیزی، C63 هیبریدی می‌تواند حتی با وزن اضافی، از خودروی قدیمی ترمز کند. در تست ترمز از سرعت 100 مایل در ساعت، خودروی جدید قادر است بیش از یک طول خودرو کوتاه تر متوقف شود. زیبایی فناوری همیشه در حال پیشرفت در کار.

در حالی که E-Performance از هر نظر به میزان قابل توجهی بهتر است، من همچنان C63 4.0 لیتری را انتخاب می کنم. سرعت و قدرت بیشتر خوب است و همه چیز خوب است، اما صدا نیز مهم است. و هیچ چیز دیگری در خط تولید این شرکت نمی تواند V-8 را شکست دهد.



منبع