مرسدس-AMG C63 SE 2023 امروز معرفی شد: پخش زنده را ببینید

برای جبران افزایش وزن اجتناب ناپذیر، تنظیمات PHEV از V8 قدیمی، به خصوص از نظر گشتاور، پیشی می گیرد. AMG C63 با حذف عملا تأخیر وحشتناک توربوی ICE و بهره گیری از ارائه گشتاور فوری موتور الکتریکی، باید یک موشک مطلق با وجود چربی اضافی باشد.

این طراحی چندان رازآلود نیست زیرا نمونه اولیه نزدیک به تولید AMG که اوایل امسال در جشنواره سرعت گودوود آورده شد، اساساً کل خودرو را نشان داد. C63 جدید دارای سپر بازطراحی شده با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر است و جلوپنجره پانامریکانا را با C43 ملایمی که در پایان آوریل معرفی شد مشترک است. دیگر ارتقاءها عبارتند از اسپویلر درب صندوق عقب تر و سرهای اگزوز چهارگوش مستطیلی تر که در کنار یک دیفیوزر قوی تر هستند.

این سالن با عملکرد بالا که با نام کامل خود به عنوان مرسدس-AMG C63 SE Performance شناخته می شود، از موتور M139 از مدل های جمع و جور “45” استفاده می کند اما به صورت طولی نصب می شود. آسیاب 2.0 لیتری قبلاً تأیید شده است که دارای اسب های اضافی و توربوشارژر با قرقره الکتریکی است. این آسیاب با یک موتور الکتریکی نصب شده در پشت کار می کند و بنابراین به C63 یک سیستم چهارچرخ متحرک در مقایسه با مدل قبلی خود RWD می دهد. .

باید ببینیم که چگونه این پیشرانه پیچیده به داغ‌ترین کلاس C آفلترباخ کمک می‌کند تا با M3 Competition xDrive و موتور 3.0 لیتری شش‌شکل خطی بزرگ‌تر آن که برقی‌سازی را نادیده می‌گیرد، مبارزه کند. اگر AMG به طور قابل توجهی سنگین تر شود، خیلی تعجب نکنید. تصاویر جاسوسی نشان داده است که یک واگن C63 نیز در دستور کار قرار دارد تا پس از M3 Touring جدید به کار گرفته شود.



منبع