مرسدس AMG CLE 63 2024 در نوربرگ رینگ از صدای جیر جیر فیلم جاسوسی کرد



منبع

توسعه مرسدس CLE کلاس جدید به خوبی در حال انجام است، که انتظار می رود جایگزین نسخه های دو در کلاس C و E کلاس شود. این برای مدل‌های داغ‌تر AMG نیز صدق می‌کند، و یک ویدیوی جدید از کارسپار جرون در YouTube اولین نگاه زنده ما را در مورد آنچه که باید AMG CLE 63 در عمل باشد ارائه می دهد.

وقتی صحبت از آن شد، ما شاهد بسیاری از نمونه‌های اولیه کلاس CLE بوده‌ایم که به بیش از یک سال قبل برمی‌گردد. اکنون که یک خودروی آزمایشی AMG در ترکیب قرار دارد، احتمالاً به رونمایی نزدیک‌تر می‌شویم. این ممکن است قبل از پایان سال اتفاق بیفتد، اگرچه AMG احتمالاً مدل 2024 خواهد بود.

این نمونه اولیه خاص به لطف جلوپنجره پانامریکانا در جلو و چهار اگزوز مربعی در عقب به راحتی به عنوان یک مدل AMG برتر شناخته می شود. پوشش استتار هنوز جزئیات کوچک‌تری را پنهان می‌کند، و روکش‌های سنگین‌تر در جلو، ویژگی‌های قسمت پایینی را پنهان می‌کند، اما خطوط براق کوپه جدید را از دست نمی‌دهد. وقتی همه چیز از بین می‌رود، نشانه‌های ظاهری شبیه به سدان C63 یک شرط مطمئن است.

37 عکس ها

این ویدئو تنها یک روز پس از آن منتشر می شود که عکاسان جاسوس ما همان نمونه اولیه AMG را در آلمان شکار کردند. این ویدئو کوپه شیک را در اطراف و در نوربرگ رینگ به تصویر می کشد، جایی که ما می بینیم که به طرز تهاجمی از مسیر عبور می کند. همانطور که از AMG انتظار دارید، نمونه اولیه مسطح و سریع به نظر می رسد اما یک چیز بسیار غیر AMG در مورد آن صدا است. یک مرسدس AMG پرنده با لوله‌های چهارگانه مانند این معمولاً از یک لحن شفاف V8 برخوردار است، اما صدای اصلی در پیست صدای جیغ لاستیک‌های شکنجه‌شده است.