مرسدس AMG GT کوپه ادیشن 1 2023 با ارتقاهای Aero همراه شد

AMG GT کوپه 2023 که رنگ متالیک Hyper Blue SL را در زیر استتار چرخشی سیاه و سفید پنهان می کند، به نظر می رسد که بدنه کامل تولید را دارد. عکاسان جاسوسی ما به ما گفته اند که خودروی آزمایشی مدل ادیشن 1 را نشان می دهد که معمولاً در 12 ماه اول تولید فروخته می شود. هدایای مرده در قسمت عقب است که در آن یک بال ثابت بخشی از یک بسته آیرودینامیکی است که همچنین دارای لبه اسپویلر جلویی برجسته است.

در دنیای خودرویی که تحت تسلط خودروهای شاسی بلند است، دیدن زنده بودن این کوپه مایه طراوت است. مرسدس اصرار دارد جایی در این دنیا برای رقیب پورشه 911ش وجود دارد، جایی که کم و بیش یک SL با سقف فلزی ثابت خواهد بود. این دو مدل با هم توسط AMG توسعه داده شده‌اند و در حالی که کانورتیبل با روکش پارچه‌ای در دسترس است، کوپه هنوز فاش نشده است. پیش از آغاز رسمی آن، یک نمونه اولیه جالب مشاهده شده است.

عکس جاسوسی Mercedes-AMG GT Coupe Edition 1 2023

کالیپرهای ترمز طلایی اشاره‌ای به کالیپرهای ترمز سرامیکی کربنی برای Edition 1 دارند که روی چرخ‌های 20 اینچی با لاستیک‌های میشلین Pilot Sport 5 با ابعاد 295/30 ZR1 در جلو و 305/30 ZR21 در عقب سوار می‌شوند. انتظار می‌رود که کوپه پرفورمنس جدید مانند SL دارای فرمان چرخ عقب، سیستم چهار چرخ محرک کاملاً متغیر و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک باشد.