مرسدس AMG GT 53 کوپه اسپید قادر به پنهان کردن پیشرانه PHEV نیست

مرسدس نگفته است که GT جدید چه زمانی می تواند معرفی شود، اما انتظار داریم سال آینده رونمایی شود. نسخه پرطرفدار PHEV V8 احتمالاً بعداً وارد بازار خواهد شد و پس از عرضه نسخه‌های دیگر مرسدس به خط تولید ملحق خواهد شد. این خودروساز تنها GT را به عنوان یک کوپه عرضه خواهد کرد زیرا مرسدس GT رودستر را متوقف کرد و عملاً آن را با SL جدید جایگزین کرد.



منبع عکس های جاسوسی جدید مرسدس-AMG GT 53 کوپه

ما فضای داخلی خودرو را ندیده ایم، اما باید شبیه به SL باشد. با این حال، ما انتظار نداریم که GT صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی کج SL را داشته باشد. این دو خودرو پلتفرم‌ها و برخی قطعات مشترک خواهند داشت، اما ماموریت‌های متفاوتی با مرسدس دارند. GT جدید یک خودروی اسپرت و با قابلیت پیست خواهد بود، در حالی که SL تجربه‌ای راحت‌تر از کروز لوکس را ارائه می‌دهد.

مرسدس در حال آماده سازی یک کوپه جدید است و عکاسان جاسوسی ما آن را در حال آزمایش ثبت کردند. عکس‌ها مرسدس AMG GT 53 کوپه را نشان می‌دهند که حتی با تمام پوشش‌ها نیز براق به نظر می‌رسد. این همراه سقف ثابت SL جدید خواهد بود.

مرسدس استایل ماشین را زیر پوشش استتار پنهان می کند و تقریباً همه چیز را به جز سقف می پوشاند. بسیاری از جزئیات ظاهری ظریف پنهان می ماند و روکش جلویی چهره ورزشی خودرو را مخدوش می کند. با این حال، کوپه دارای یک جلوپنجره عریض است که در بالای یک دهانه جلوپنجره گسترده پایینی قرار گرفته است. سوراخ‌های کاموی جلو نشان می‌دهد که فاسیا ورودی‌های بزرگی در لبه‌های بیرونی سپر دارد.