مرسدس CLE کوپه در حال جیغ زدن لاستیک های خود در نوربرگ رینگ

از نظر سخت افزاری که در زیر پوست پنهان شده است، CLE آینه فناوری دیده شده در کلاس C جدید است. این بدان معنی است که تنها موتورهای چهار سیلندر در زیر کاپوت تا نسخه AMG 63 پیش بینی می شود. در C63، یک آسیاب توربوی 2.0 لیتری برقی با سیستمی وجود دارد که قادر به تولید حداکثر قدرت 670 اسب بخار (500 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور است. سایر مدل‌های کمتر از جمله CLE 53 نیز باید بخشی از خط تولید باشند.

مرسدس CLE عکس های جاسوسی خارجی CLE بیشتر یک تور بزرگ خواهد بود تا یک کوپه پرفورمنس خالص، اما این بدان معنا نیست که کند خواهد بود. این فیلم از پیست آلمان سرعت خوب و مینیمال چرخش بدنه را نشان می دهد و در کل، ماشین متین و چابک به نظر می رسد. ما نمی توانیم بگوییم سرعت واقعی چقدر است اما مطمئناً پایین نیست.

در حال حاضر، شواهدی برای نسخه‌های کوپه و کانورتیبل کلاس CLE وجود دارد. با این حال، شایعه‌ای وجود دارد که مدل شوتینگ بریک نیز بخشی از خانواده CLE خواهد بود، اگرچه ما هیچ عکس جاسوسی از این نوع ندیده‌ایم. ما انتظار داشتیم CLE قبل از پایان سال وارد شود، اما تنها یک ماه تا سال 2023 باقی مانده است، در حال حاضر بعید به نظر می رسد. مشخص نیست که آیا ما هر دو مدل کانورتیبل و کوپه را همزمان خواهیم دید یا این که شرکت قصد دارد عرضه این گونه‌ها را متحیر کند.