مرسدس E 55 AMG واگن بدون محدودیت باعث انفجار اتوبان با سرعت بالا می شود



منبع

در واقع، لازم نیست تصور کنید. AutoTopNL دارای یک واگن E 55 مدل 2004 آماده شده و آماده برای حرکت با سرعت در بخش های نامحدود اتوبان آلمان است، و به خوبی از دو ویژگی برخوردار است. به عنوان یک مدل اولیه، از فاسیای ارتقا یافته E 63 استفاده می کند. اما برای اهداف این ویدیو، شما بیشتر به محدود کننده سرعت کارخانه ای که پاک شده است علاقه مند خواهید بود. مرسدس بنز در ابتدا این سرعت را روی 155 مایل در ساعت تعیین کرده بود، اما بدون محدودیت، این واگن 18 ساله AMG با چه سرعتی می تواند حرکت کند؟

و این همان چیزی است که برای یک سری دویدن های سرعتی بدست می آوریم. اولین انفجار به راحتی نشان می‌دهد که Merc بزرگ از حد مجاز الکترونیکی اولیه خود فراتر می‌رود، اگرچه هنگامی که خودرو به دنده پنجم در حدود 130 مایل در ساعت تغییر می‌کند، شتاب آن به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد. با این حال، به طور پیوسته صعود می کند، در نهایت به سرعت 168 مایل در ساعت می رسد قبل از اینکه برای تلاش دیگری رها شود. این بار سرعت‌سنج تا جایی که می‌توانید به سرعت 300 کیلومتر در ساعت (186 مایل در ساعت) نزدیک می‌شود، بدون اینکه از آن بالا بروید. ترافیک باعث افزایش دریچه گاز می شود، اما آخرین تلاش واگن E 55 را به بالای سر می فرستد. سرعت 303 کیلومتر در ساعت (188 مایل در ساعت) روی سرعت‌سنج نشان داده می‌شود و سرعت 297 کیلومتر در ساعت (185 مایل در ساعت) برای مدت کوتاهی در GPS ثبت می‌شود.

هنوز هم عشق زیادی به W211 مرسدس بنز کلاس E وجود دارد. برای کسانی که با نامگذاری پلت فرم Merc آشنایی ندارند، این نسل سوم E-Class است که اکثریت دهه 2000 را در بر می گرفت. در تریم E 55 AMG، هر دو سدان و استیت دارای یک موتور 5.4 لیتری V8 سوپرشارژ با قدرت 469 اسب بخار (350 کیلووات) بودند. این رقم هنوز هم امروز بسیار سنگین است، بنابراین می توانید تصور کنید که این هیولا Mercs 15 سال پیش چگونه بودند.

نزدیک به یک دقیقه طول می کشد تا E 55 به این رقم برسد، که نشان می دهد حداکثر سرعت محدود خودرو به خوبی و واقعی است. با توجه به اینکه آئودی RS6 آوانت جدید با قیمت 190 بالاتر است، برای مرسدس قدیمی اصلا بد نیست.

قبل از هر شرط بندی، در اینجا چند نکته مکانیکی دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک با V8 جفت می شود و چرخ دنده نهایی آن طولانی است. برای کشش کامل پاهای خود به یک تکه بزرگراه سالم نیاز دارد، اما با فضای کافی، هنوز هم قدرت کافی برای سرعت های چشمگیر وجود دارد. در واقع، این مقدار بیش از حد کافی است – با وجود سن و حدود 62000 مایل در کیلومترشمار، این واگن با یک داینو کش اخیر حدود 500 اسب بخار (373 کیلووات) قدرت داشت. با مجموعه ای تازه از لاستیک های میشلین پایلوت اسپورت 5 در اطراف، تنها چیزی که لازم است یک بزرگراه شفاف است.

مشتاق محتوای کلاسیک بیشتر هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.