مرسدس eSprinter 2023 295 مایل را با یک بار شارژ طی می کند

وانت ها نباید هیجان انگیز باشند زیرا نقش اصلی آنها انجام کار است. خواه حمل و نقل افراد باشد یا محموله، اینها باید همه کاره باشند و هزینه های جاری را برای اپراتورهای ناوگان پایین نگه دارند. مرسدس بنز به تدریج خودروهای سواری خود را به نیروی محرکه الکتریکی تبدیل می کند و در همان زمان، اسب های کار نیز از خودروهای الکتریکی استفاده می کنند. درمان اضطراب محدوده یک شبه انجام نمی شود، اما eSprinter در حال رسیدن به آن است.

به عنوان تازه‌سازی، eSprinter از نیمه دوم سال 2023 در چارلستون (کارولینای جنوبی) و همچنین در آلمان در کارخانه‌های دوسلدورف و لودویگزفلد مونتاژ می‌شود. دو سال بعد، معماری الکتریکی مرسدس بنز وانس به عنوان یک معماری جدید افتتاح خواهد شد. پلت فرم اختصاصی EV متناسب با وسایل نقلیه تجاری. تمام ون های سایز متوسط ​​و بزرگ که از سال 2025 وارد بازار می شوند توسط VAN.EA پشتیبانی می شوند.



منبع

23 عکس ها

نمونه اولیه نزدیک به تولید ون برقی، نقطه عطف مهمی را قبل از رونمایی رسمی خود در پایان فوریه 2023 تکمیل کرد. در 19 اکتبر در دنیای واقعی به جای آزمایشگاهی که شرایط معمولاً استرس کمتری دارد، تحت آزمایش اندازه گیری مصرف قرار گرفت. وسایل نقلیه. مسیر شامل سفر از موزه مرسدس بنز در اشتوتگارت به فرودگاه مونیخ و بازگشت بدون توقف برای شارژ مجدد بسته باتری بود.