مرسدس S600 که به مدت 8 سال می نشیند، پس از جزئیات زیاد کاملاً جدید به نظر می رسد

فضای داخلی به اندازه نمای بیرونی بد است و نیاز به اقدامات گسترده ای دارد. همه چیز با جاروبرقی شروع می شود و سپس برسکاری روی تمام پانل های داخل کابین و سپس کار ماشین بخار انجام می شود. سپس صندلی های چرمی شسته شده و با مواد شوینده مخصوص درمان می شوند. تقریباً تمام سطوح داخل خودرو با دستگاه بخار تمیز می شود.

تست مرسدس 600 SEL W140

منظور ما از بازسازی شده، ترمیم مهره و پیچ واقعی نیست، بلکه شستشو و جزئیات بسیار گسترده است. چیزی که ما در مورد آن صحبت می کنیم یک ویدیوی جدید از سایت است AMMO NYC کانال در یوتیوب، که یک W140 با موتور V12 زیر کاپوت را نشان می دهد که اولین شستشوی خود را پس از هشت سال انجام می دهد. این وسیله نقلیه مدت زیادی است که در یک گاراژ نشسته است و بالاخره زمان آن رسیده است که سدان بزرگ به جاده بازگردد.



منبع

نسل W140 مرسدس بنز S کلاس هنوز به عنوان یکی از اوج دستاوردهای این خودروساز در قرن گذشته در نظر گرفته می شود. S (W140) شیک، راحت و بسیار قدرتمند در برخی از نسخه ها، همچنان در بازار خودروهای دست دوم، به خصوص مدل های کمیاب تر V8 و V12 مورد نظر است. هر چند اکنون تعداد کمتر و کمتری نمونه‌های باقی مانده وجود دارد و ما خوشحالیم که یکی از مدل‌های S600 را به وضعیت اولیه خود بازیابی می‌کنیم.

این فرآیند با شستشوی دقیق زیر بدنه خودرو و قوس چرخ ها آغاز می شود. برای چربی زدایی سیستم تعلیق، اگزوز و سایر اجزای خودرو از مواد شیمیایی و برس های مخصوص استفاده می شود. قسمت بعدی قسمت موتور است که همان توجه را به خود جلب می کند و به دنبال آن قسمت بیرونی و چرخ ها قرار دارند. هر ناحیه با انتخاب متفاوتی از مواد شیمیایی، برس ها و اسفنج ها درمان می شود. اما این تازه آغاز راه است.

باز هم، این همه چیز نیست. بسیاری از فرآیندهای کوچکتر در جزئیات کامل S600 دخیل هستند. ما خوشحالیم که یک مرسدس بنز کمیاب و فوق‌العاده را می‌بینیم که به (تقریبا) شرایط کارخانه خود حتی بدون بازسازی کامل بازگردانده می‌شود. اگر حدود 25 دقیقه وقت دارید، مطمئن شوید که کل ویدیو را در بالای این صفحه تماشا کنید – فوق العاده سرگرم کننده است.