مزایا و معایب پژو 206 چیست ؟ گواهیران | alfaromeoblog

اطلاعی از کیفیت تیپ 2 مدل 92 ندارم و شنیدم که مشکلاتی داشتن .. دیسپلی زیبا ضبط خوب با کیفیت قابل قبول با بلوتوث و کار کیت …. هیچ مشکلی هم نداشته تا حالا ..شتابش هم قابل قبوله … اگه شتاب بالاتر میخاین باید تیپ 5 بگیرین و با موتور پرحرارتش کنار بیاین که خیلی داغ کار میکنه و زود جوش میاره .. سقف این خودرو از نوع تاشوی برقی و بر اساس سامانه جرج پائولین می‌باشد که برای نخستین بار در سال ۱۹۳۵ بر روی پژو ۴۰۲ نصب گردید.

http://3dprintingindustry.ir

سلام.بنده یکساله 206دارم.رویهم رفته کارمو را انداخته.فقط دوستا ایراد داره که عرض میکنم. سلام من خوذم مهر 95 تیبا گرفتم بد نیست و لی یک امتیاز سر نبست به 206 تیب 2 داره ماشین نرم تره . میخواستم یکم در مورد قطعه های خودروهای ایرانی براتون بگم که خودتون تصمیم بگیرید .

این خودرو در ۶ تیپ به بازار ایران عرضه شد اما حالا بعد از ۲۰ سال از عرضه اولین پژو ۲۰۶، فقط پژو 206 تیپ 2 و تیپ ۵ روی خط تولید ایران خودرو باقی مانده‌اند. تغییرات این خودرو نسبت به پژو ۲۰۶ به ۶ قسمت «سپر جلو، کاپوت، گلگیرهای جلو، چراغهای جلو، سپر عقب و در نهایت داشبورد» محدود می‌شود.[۳]تولید این خودرو نهایتاً در اروپا در سال ۲۰۱۲ و در ایران در سال ۱۳۹۱ و در پی تشدید تحریم‌های علیه ایران متوقف شد. مشاهده می‌کنید که در زمینه شتاب و سرعت، تیپ پنج و صندوق‌دار، بهتر از تیپ ۲ عمل می‌کنند. بااین‌حال با خرید ماشین پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، هزینه سوخت بیشتری باید بپردازید. مشاهده می‌کنید که دو خودروی تیپ ۵ و صندوق‌دار، عملکرد موتوری مشابهی دارند. موتور پژو ۲۰۶ تیپ دو اما از این دو ضعیف‌تر بوده و قدرت کمتری را به نمایش می‌گذارد.

پژو،206،تیپ 2 مدل 92

بیشتر از دو دهه از طراحی پژو ۲۰۶ می‌گذرد و هر چند کمی قدیمی شده اما همچنان جزو صدر نشینان بازار خرید و فروش خودرو است. این مدل، تنها به صورت هاچ بک سه در به تولید رسید و وزنی معادل ۱٬۱۰۰ کیلوگرم داشت. درنهایت تولید این مدل، در سال ۲۰۰۶ و سه سال پس از آغاز تولید، خاتمه یافت. تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای مجله خبری خودرو آلفا رومئو جهان متوقف شد. در پایان توصیه می کنیم که اگر قصد خرید یک دستگاه پژو 206 صفر کیلومتر دارید، قبل از خرید حتما نگاهی به نمونه های دست دوم سرحال فرانسوی بیندازید چرا که در صورت سالم بودن، کاملا ارزش رقم پرداختی را نسبت به نمونه ایرانی دارند. تیپ دو به موتور ۱.۴ لیتری TU۳ با توان ۷۴ اسب بخار و یک گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز شده است.

پژو 206 تیپ 2 مدل 90 فرانسه

راهنمای بیمه شخص ثالث هم برای شما عزیزان گردآوری شده است تا اگر ابهامی در مورد این بیمه‌نامه دارید، با خواندن آن برطرف شود. همچنین پژو ۲۰۶ توانسته ۳ ستاره ایمنی خودرو را از آن خود کند. 206 از معدود اتومبیل‌هایی بود که در زمان ورودش به کشور، خودرویی قدیمی در دنیا به حساب نمی‌آمد. این ماشین دارای شش تیپ مختلف است که در ادامه هر کدام از تیپ‌ها را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم.

  • به عنوان مثال تنها تفاوت میان تیپ 2 و 5 در طراحی ظاهری قاب سفید رنگ روی آینه هاست که در تیپ 5 موجود است.
  • سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.
  • گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.
  • در اواخر همان سال ایران خودرو از آن به عنوان خودرویی جدید با پیشرانه ۱۶۰۰cc TU5JP و با نام «پژو ۲۰۷i» رونمایی نمود.