مزایده خودرو دولتی مزایده ماشین ایران مزایده خودرو خارجی | alfaromeoblog

در زمان بحران مالی، فروش شرکت بسیار کاهش یافت، اما شرکت توانست نجات پیدا کند. در سال ۱۹۳۳ این شرکت مدل پژو ۴۰۲ را روانه بازار کرد که نخستین مدلی بود که سقف آن قابلیت جمع شدن داشت. آرمان به زودی به صنعت خودروسازی علاقه‌مند شد و با مباحثه با افرادی نظیر گوتلیب دایملر به امکان انجام آن اطمینان پیدا کرد و نخستین خودرو پژو در سال ۱۸۸۹ تنها با چهار نمونه ساخته شد. موتور بخار استفاده شده در این خودرو، سنگین بود و حجم بسیاری را نیز اشغال می‌کرد، همچنین مدت زمان بسیاری برای گرم‌شدن، لازم داشت. بعد از خرید بیمه و ارسال تصویر مدارک، بیمه ثالث شما سریعا صادر می‌شود و در صورت درخواست، نسخه فیزیکی آن، بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان، به آدرس درج شده در فرم ارسال خواهد شد.

  • با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.
  • پژو در نام‌گذاری مدل‌هایش، سبک خاصی دارد و از فرمول X0Y استفاده می‌کند.
  • در این زمان بسیاری از طرفداران سیتروئن اعتراض کردند، که با این کار ابداعات و پیشرفت‌های افسانه‌ای شرکت سیتروئن افول می‌کند.
  • در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، پژو برند تالبوت را احیا کرد، تا بتواند سودی از کرایسلر به دست آورد و بخش اروپایی آن را از ورشکستگی نجات داد.

سلام دوست عزیز، هزینه بیمه بدنه و شخص ثالث براساس موارد مختلفی از خودرو از جمله مدل، میزان تصادف و خسارت دریافتی از قبل بستگی دارد. در سایت بهتر است که مشخصات را وارد کنید تا قیمت شرکت های مختلف برای شما نمایش داده شود. پژو 405، یکی دیگر از محصولات فرانسوی و با سابقه بازار خودرو ایران است. اولین بار در سال 1987 کمپانی فرانسوی پژو از خودرو مدل 405 رونمایی کرد که این خودرو در سال بعد از عرضه، لقب بهترین خودرو سال اروپا را بدست آورد. از ورود پژو 405 به ایران تا کنون نزدیک به 30 سال می‌گذرد، که این خودرو همچنان به حیات خود در بازار خودرو ایران ادامه داده است. خوشنامی شرکت پژو در کنار بازار لوازم یدکی خوب، از دلایل فروش پژو 405 بعد از گذشت سه دهه است.

پارس 1,399

در نمای عقب نیز تغییراتی در طراح در صندوق، چراغ‌ها و سپر انجام شده که ظاهری حجیم‌تر و خوشایندتر به مجله خبری خودرو آلفا رومئو پژو پرشیا داده است. امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه پی‌اس‌ای (پژو سیتروئن) محسوب می‌شود.

خرید بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵

در سال‌های اولیه ورود 405 به ایران، این خودرو به یک پیشرانه 2 لیتری کاربراتوری مجهز شده بود اما ایران خودرو به دلیل آلایندگی این پیشرانه آن را تعویض کرد. این کارخانه یک پیشرانه 1.8 لیتری انژکتور با کد XU7JP/L3 را جایگزین نمونه کاربراتوری اولیه کرد. این پیشرانه از آلایندگی و مصرف کمتر و البته توان کمتری نیز نسبت به نمونه کاربراتوری برخوردار بود. موتورهای ۱.۸ لیتری XU7 و XU7P و ۱.۶ لیتری TU5 و ۱.۹ لیتری XUM قدرت مدل‌های مختلف پژو پارس را تامین می‌کند. جعبه دنده دستی ۵ سرعته وظیفه انتقال نیرو به ۱۰ تیپ پارس را برعهده دارد و فقط یکی از تیپ‌های این خودرو با گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته در بازار موجود است. پژو 405 -خودرویی است که در سال 1988 عنوان بهترین خودرو را در اروپا داشته است و به دلیل مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب از خودروهای محبوب ایرانیان بوده و هست.

با توجه به کیفیت و مقاومت خوب این خودرو در تصادفات، اندکی زیباسازی ظاهری کمک خوبی به فروش بیشتر پژو 405 می‌کرد تا قشر جوان نیز به این اتومبیل روی خوش نشان دهند. قیمت پژو پارس LX TU5 LX TU5 امروز 18 بهمن 1401 با 1,000,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 17 بهمن 1401، 558,000,000 تومان قیمت خورد. برعکس طراحی ظاهری، در سال‌های اخیر تغییراتی روی طراحی داخلی پژو پارس انجام شد که می‌توان به طرح جدید داشبرد، غربیلک فرمان، کیلومترشمار و رودری‌ها اشاره کرد. طراحی داشبرد جدید پژو پارس نسبت به گذشته بهتر شده و غربیلک فرمان و کیلومترشمار نیز هماهنگ با داشبرد عوض شده‌اند. اما کیفیت ساخت کابین جدید جالب نبوده و در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر که از مواد نرم ساخته می‌شد، کم‌کیفیت‌تر شده است.

http://3dprintingindustry.ir