مزدا می گوید که Swoopy کوپه یک تعهد به ماشین های سرگرم کننده است

“در حال حاضر، به نظر می رسد که ما این خودرو را برای همیشه با این اندازه و مفهوم و موتور احتراقی خواهیم داشت. البته، روزی باید آن را برقی کنیم، اما می خواهیم این مفهوم خالص را حفظ کنیم.”

این مدل در حال حاضر به عنوان “مدل مطالعه چشم انداز” شناخته می شود و برخی از افراد پیشنهاد می کنند که به عنوان یک نسل بعدی مفهومی MX-5 یا حتی یک احیای RX یا MX-3 عمل می کند. خب، یکی از سخنگویان مزدا گفت اتوموبیل هدف آن نشان دادن تعهد این برند به خودروهای لذت بخش است.”

تنها چیزی که می دانیم این است که خودروهای سرگرم کننده همچنان در دستور کار هستند در حالی که مزدا در حال حرکت است (عزیزم) گام هایی به سوی برق رسانی



منبع مدل مطالعه ویژن مزدا (2023)

این بیانیه به افراد ناب امیدوار می‌دهد که حداقل برای یک نسل دیگر از رودستر محبوب، هنوز حیاتی در موتور احتراق داخلی وجود داشته باشد. با توجه به اینکه Vision Study ظاهراً یک خودروی برقی است و مزدا می‌گوید MX-5 موتور بنزینی را فعلا حفظ خواهد کرد، شاید این کوپه براق مربوط به میاتا نبوده است.

مزدا قول داده است که MX-5 را بر روی یک پلت فرم دیفرانسیل عقب با موتور احتراقی نگه دارد، اما ممکن است برای رعایت قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تر، نوعی برق‌سازی لازم باشد. این اساساً تنها چیزی است که در حال حاضر در مورد نسل پنجم میاتا می دانیم. خوب، این و این واقعیت که به این زودی وارد نخواهد شد، زیرا ND برای چند سال باقی خواهد ماند.

در ماه ژوئن، Kunz در مصاحبه ای با او پیشنهاد داد اتوموبیل از آنجایی که میاتا مدلی جدا از خودروهای رایج محسوب می‌شود، همیشه رفتار ویژه‌ای خواهد داشت. او اضافه کرد:

این اولین مزدای دارای نشان ویژن نیست زیرا همه ما RX-Vision باشکوه را از اکتبر 2015 و ویژن کوپه از سال 2017 را به یاد داریم. امیدواریم آخرین مفهوم مطابقت در دنیای واقعی داشته باشد. با توجه به ارزش آن، این خودرو درست قبل از دسته ای از MX-5 از نسل های گذشته در ویدیو ظاهر شد.

صحبت کردن با اتوموبیلیواخیم کونز، رئیس توسعه و مهندسی محصول مزدا اروپا، گفت: «داشتن یک نسل [ND] برای 10 سال مشکلی برای ما نیست.” با این حال، در اوایل این هفته، شرکت Zoom-Zoom ممکن است نگاهی اولیه به NE ارائه کرده باشد (اگرچه از نظر فنی این اسم رمز Fiat/Abarth 124 Spider بود). این به صورت طولانی ظاهر شد. ویدیوی رسمی در مورد تعهد به تقویت بازی EV خود.