موتور 3.3 لیتری توربودیزل 228 اسب بخار (170 کیلووات) و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) تولید می کند. همچنین یک نسخه هیبریدی ملایم از این آسیاب با قدرت 251 اسب بخار (187 کیلووات) و 406 پوند فوت (550 نیوتن متر) وجود دارد. انتظار نداشته باشید که مشعل های نفتی در ایالات متحده در دسترس باشند.
مزدا گفت موتورهای شش خطی احتمالاً نیروگاه های احتراقی نهایی آن هستند. این شرکت با MX-30 گام کوچکی در تولید خودروهای برقی برمیدارد.
جزئیات زیادی در مورد آسیاب های خطی مزدا شش در دسترس نیست. طبق گزارشها، نسخه گازسوز 3.0 لیتر حجم دارد و بر اساس عکسهای قبلی به نظر میرسد که دارای توربوشارژر است.
طبق گزارشها، مزدا قصد داشت این موتورهای ششگانه خطی را در مدلهایی که بر روی پلتفرم دیفرانسیل عقب جدید سوار میشوند، نصب کند. ظاهراً نسخه بعدی مزدا 6 از این فناوری استفاده می کند. قرار بود در نیمه اول سال 2022 عرضه شود، اما این اتفاق نیفتاد. حتی شایعه ای مبنی بر به اشتراک گذاری این خودروساز با تویوتا و لکسوس وجود داشت.
مزدا در گزارش سرمایه گذاران مارس 2019 از توسعه موتورهای شش خطی خبر داد. اکنون این نیروگاه به ایالات متحده می آید. یک تیزر جدید برای CX-90 نمایانگر نشانی است که می گوید “…LINE 6.”
در اروپا، مزدا اخیرا CX-80 فقط دیفرانسیل عقب را معرفی کرده است. این یک نسخه سه ردیفه از CX-60 است و ظاهراً بدنه کمی بزرگتر برای جا دادن صندلی های اضافی دارد. این مدل به آمریکا نمی آید. در عوض، آمریکایی ها CX-70 و CX-90 را دریافت می کنند.