مسابقه درگ موستانگ در مقابل کامارو ثابت می کند که رقابت دیرینه زنده و خوب است

فورد موستانگ ویژه کالیفرنیا 2022

همانطور که در ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه مشاهده می کنید، یک فورد موستانگ GT مدل 2016 با شورلت کامارو 2018 در یک نوار درگ روبرو شد و آماده بود تا آتشی را که پیشینیان خود راه انداخته بودند دوباره شعله ور کند.

با این حال، پس از مدل نسل ششم برای هر دو خودرو، اوضاع متفاوت خواهد بود. در حالی که فورد در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی موستانگ در 14 سپتامبر در نمایشگاه خودرو دیترویت است، آینده کامارو در حال حاضر نامشخص است.

لیستی از رقابت های برتر خودرویی در تمام دوران را پیدا کنید و مطمئناً فورد موستانگ و شورت کامارو را خواهید دید. این خودروها دورانی را تعریف کرده اند و جهان را به مکانی بهتر برای آجیل خودرو تبدیل کرده اند. اگر این دو نبود، دهه 60 و 70 جذابیت کمتری داشتند.

با این حال، موستانگ در مسابقه درگ چیزی جز سهام بود. مجهز به لاستیک های ساخته شده برای سطوح آماده شده است. و با توجه به اینکه می تواند با کامارو سوپرشارژر علیرغم تفاوت – و این واقعیت که با گیربکس دستی عرضه می شود- همگام شود، مشخص نیست که زیر کاپوت Stang چیست.

در همین حال، یک موستانگ GT موجود با موتور 5.0 لیتری کایوت V8 تنفس طبیعی ارائه می‌شود که می‌تواند 435 اسب بخار (324 کیلووات) و 400 پوند فوت (542 نیوتن متر) پیچش تولید کند. موستانگ شلبی GT500 رقیب بهتری بود.



منبع

با این حال، آنقدر خالص و سطحی نبود که ما انتظارش را داشتیم. کامارو یک ZL1 بود که از یک موتور سوپرشارژر 6.2 لیتری LT4 V8 بهره می برد و قدرتی معادل 650 اسب بخار (485 کیلووات) و 650 پوند فوت (881 نیوتن متر) گشتاور دارد. ما مطمئن نیستیم که آیا تغییری در Chevy انجام شده است یا خیر، اما ما مطمئن هستیم که با یک ترنس 10 سرعته اتوماتیک عرضه شده است.