مشاوره مالیاتی و مالی تلفنی رایگان آنلاین حسابدار اپ | تکس مپ

مشاوره مالیاتی آنلاین مزیت هایی از قبیل کاهش هزینه ایاب و ذهاب و صرفه جویی در زمان مدیران مجموعه را به همراه دارد و شما در هر محل جغرافیایی با داشتن اینترنت و یک گوشی تلفن یا کامپیوتر می توانید جلسه مشاوره مالیاتی آنلاین داشته باشید. مشاوره مالیاتی آنلاین معمولا در بستر شبکه های اجتماعی یا ابزارهای ارتباطی مبتنی بر صوت و تصویر برگزار می شود و به همین موجب می توانید اسناد و مدارک مورد نظر را هم به کمک همین ابزارها به طرف مقابل ارسال کنید. شما می توانید با ثبت نام و سپس ورود به سامانه تخصصی مشاور مالیاتی رایگان از امکانات مجموعه همراه تکس جهت دریافت مشاوره مالیاتی اقدام کنید و یک مشاور مالیاتی رایگان در کنار مجموعه خود داشته باشید. مجموعه مالی کده این امکان را فراهم آورده است تا خدمات مشاوره مالیاتی تهران و شهرستان را به تمام مودیان در سطح کشور ارائه کند. تمام فعالان اقتصادی در تهران و شهرستان با موضوع مالیات سر و کار دارند و کم و بیش با توجه به شریط کسب و کارشان با مشاور مالیاتی در ارتباط هستند.

چگونه می توانیم مشاوره مالیات دریافت کنیم؟

این افراد نه تنها دانش کافی در زمینه ی مالی و حساب داری مالیاتی، بلکه اشراف کامل به قوانین حقوقی مالیاتی نیز دارند و به همین علت به این مشاورین مالیاتی، وکیل مالیاتی هم گفته می شود. از همراهی شما با موسسه مالیاتی حسابداری راشا مشاوران راستین سپاس گزاریم. برای دریافت خدمات مالیاتی و مشاوره های مالی گروه راشا مشاوران به لینک تماس مراجعه نمایید. شرکت خدمات مالیاتی راشا مشاوران راستین با داشتن پرونده های موفق در این زمینه،این امر را محقق کرده است و شرکت در زمینه کاهش مالیات منطقی کمک کند. حضور در هیئت های حل اختلاف مالیاتی و انجام امور مالیاتی یکی از خدمات مالیاتی شرکت های حسابداری است.این امر منجر به کاهش مالیات می شود.البته این امر نیازمند کادری مجرب و کاردان میباشد. در این قرارداد مدارک و اسناد برای موسسه حسابداری ارسال می‌شود تا تکالیف مالیاتی را انجام دهند.این قرارداد برای شرکت هایی که تازه تاسیس شدند و یا حجم فعالیت کمی دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

  • به عنوان مثال دفتر مؤسسه آقای مالیات در شهر تهران می‌باشد و بسیاری از مؤدیان در شهرها و استان‌های دیگر بوده و حتی بسیاری از شهروندان تهرانی امکان مراجعه حضوری به دفتر مؤسسه را ندارند.
  • وکیل مالیاتی، فردی است که با تجربه کافی در زمینه امور اقتصادی و حسابداری به مجموعه های مختلف کمک می‌کند.
  • مزیت مهم مشاوره آنلاین نیز عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفتر مشاوره است که با توجه به شرایط سخت رفت و آمد، آلودگی هوا و حتی بیماریهای واگیر، مزیت مهمی به حساب می‌آید.
  • در حین فعالیت اقتصادی و در طی سال مالی برای مودیان سوالات و چالش های مالی و مالیاتی به وجود می آید و مجموعه مالی کده سوالات شما عزیزان را به صورت رایگان پاسخ خواهد داد.

یکی از مهمترین خدماتی که به وسیله ی مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی می توان از آن بهره مند شد در مطلع شدن از کلیه ی معافیت های مالیاتی است که فرد یا شرکت شامل انها می شود. اگر فردی که مالیات شامل حال وی شده است در موعد مقرر تعیین شده از سوی سازمان مالیات اظهارنامه ی مالیاتی خود را به این نهاد ارائه دهد و کاملا بر اساس مقررات عمل کند شامل معافیت های مالیاتی می شود. یکی از مشاغلی که ارتباط بسیار نزدیکی با شغل مشاور مالیاتیداشته، حسابداری می باشد. با توجه به اینکه، یکی از تخصص ها و توانمندی های مورد نیاز یک مشاور مالیاتی خوب و توانمند، آشنایی با مباحث حسابداری بوده، ممکن است که اینگونه تصور شود که مشاور مالیاتی، همان حسابدار است؛ در حالی که چنین نمی باشد.

مشاوره مالیاتی و مالی تلفنی رایگان آنلاین حسابدار اپ | تکس مپ

یکی از خدمات محاسبان ارائه مشاوره حضوری به مودیان عزیز است، در این نوع مشاوره کارشناس به صورت حضوری پرونده مالیاتی شما را مورد بررسی قرار داده و به صورت حضوری در جریان مشکلات مالیاتی شما قرار می‌گیرد. اظهارنامه مالیاتی به منظور اظهار درآمدها، هزینه ها، دارایی ها، بدهی ها، سرمایه، معافیت ها، درآمد مشمول مالیات، مالیات، بخشودگی مالیاتی ارائه می شود. بله مشاورات مجموعه پارستکس در زمینه ارزش افزوده هم مشاوره مالیاتی ارائه می‌کنند. اگر مؤدی مالیات تعیین‌ شده توسط ممیز اداره امور مالیاتی را قبول نداشته باشد. باید طی یک فرآیند قانونی، اعتراض خود را نسبت به رأی اداره امور مالیاتی اعلام و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد. برای دریافت خدمات و مشاوره مالیاتی حضوری ابتدا با شماره‌ی مؤسسه‌ آقای مالیات تماس حاصل نمائید و پس از دریافت وقت قبلی به مؤسسه مراجعه کنید.

اهمیت مشاور مالیات

به این ترتیب مودی با رضایت خاطر و با شفافیت تکالیف خود را انجام می‌دهد و هم از پرداخت مقادیر غیرمنصفانه مالیات نجات می‌یابد. با کمک گرفتن از یک مشاور مالیاتی خبره، می‌توانید با خیالی راحت بر سایر جنبه‌های کسب و کار خود تمرکز کنید. شاید باورش برای‌تان سخت باشد، اما بعد از آخرین اصلاحیه قانون مالیاتها و از ابتدای سال ۱۳۹۵ سازمان امور مالیاتی دیگر به دنبال وصول مالیات از مودیان نیست! بلکه با دریافت اطلاعات درآمدی و معاملاتی مودیان حقیقی و حقوقی از طریق سامانه‌های الکترونیکی مالیاتی اقدام به محاسبه و تشخیص مالیات می‌نماید. به عبارت دیگر، در سال‌های اخیر ارائه اظهارنامه و دفاتر تفاوت چندانی در تشخیص و تعیین مالیات متعلقه ندارد؛ زیرا اطلاعات فعالیت‌های اقتصادی مودیان به صورت کاملا دقیق و حساب شده به اداره مالیاتی ارسال می‌شود. اما دلیل اصرار به انجام تکالیف مالیاتی، ایجاد فرهنگ خوداظهاری و شفاف سازی فعالیت‌های شغلی و درآمدی مودی است.