مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2 + آخرین قیمت کاربلد | alfaromeoblog

خودروهای وطنی است که در 206 ایرانی به خوبی جلوه می کند. در نمونه مورد آزمایش، فاصله عجیبی بین درِ صندوق و بدنه در سمت راست وجود داشت که انگشت دست به سادگی از میان آن عبور می کرد که علتی جز مونتاژ عجولانه و بی توجهی مسئول کنترل کیفیت ندارد. به خاطر وجود همین ایراد، درِ صندوق حتی در سرعت 10 کیلومتر برساعت هم تولید صدا می کرد که مالک نیز از آن گله مند بود.

پژو،206،تیپ 3 مدل 87

با خرید ماشین پژو ، صاحب خودرویی با طراحی زیبا و حساب‌شده خواهید شد. همه تیپ‌های این خودرو ازنظر طراحی تا حد زیادی مشابه هستند. دو تیپ دو مجله خبری خودرو آلفا رومئو و پنج، هاچبک بوده و ظاهری کاملا اسپرت و مدرن دارند. تیپ صندوق‌دار نیز علی‌رغم داشتن صندوق‌عقب، همچنان در دسته خودروهای اسپرت جای می‌گیرد.

پیش از حرکت در های موتور را بالا می زنیم تا شاهد دامنه تغییرات در بخش فنی باشیم. سیستم انژکتور به طور کامل تغییر یافته و از مدل زیمنس 2K-34VR به جای بوش ME 7.4.5 معروف استفاده شده و محل قرارگیری واحد کنترل آن از گلگیر راست به پشت جعبه باتری انتقال یافته که احتمال به سرقت رفتن آن را تاحدودی کاهش می دهد. هوزینگ دریچه گاز سیمی شده و برای قطع پمپاژ سوخت به هنگام تصادف، از سوئیچ اینرسی استفاده شده است (در نمونه های فرانسوی یونیت کیسه هوا فرمان قطع سوخت را به هنگام برخورد صادر می کند). یونیت ABS بوش MK70 جای خود را به یونیت ساخت Mando داده که در هنگام تست آن با سرعت 30 کیلومتر، چرخ ها دچار قفل شدن مقطعی شدند که در مدل فرانسوی با یونیت MK70، چنین مشکلی را مشاهده نکردیم. در مدار سیستم رادیاتور و کولر نیز تغییراتی داده شده و البته دیگر خبری از گیربکس MA5 نیست و جای خود را به گیربکس BE1 داده است.

http://3dprintingindustry.ir

نقطه ضعف این خودرو عدم تعویض دنده به صورت دستی می‌باشد. سال 1994 ژاک کالوت مدیر پژو، طرح معرفی ماشین جدید یعنی 206 را تأیید کرد و قرار شد تا سال 97 آن را روانه بازار شود. در نهایت پژو 206 در سال 1998 با تأخیر به بازار عرضه شد. پژو 206، یک ماشین سوپرمینی است که توسط شرکت خودروسازی فرانسوی، یعنی پژو، از سال 1998 ساخته شده است. اوایل دهه 90 میلادی، پژو تصمیم گرفت، مدل 205 خود را با مدلی دیگر جایگزین کند ولی نمی‌خواست این جایگزینی به صورت مستقیم انجام شود. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

  • نمای کناری کاملا ساده بوده و زه مشکی رنگی روی درها قرار گرفته است.
  • در هنگام حرکت با توجه به گرمای هوا، تهویه مطبوع را به کار گرفتیم که در هر دو مدل عملکرد مطلوبی داشت و فشار چندانی به موتور وارد نمی کرد.
  • اما کم کم با روی کار آمدن خودروهای جدید چینی در بازار کشور، به یکه تازی پژو 206 هم در کشور پایان داده شد، هرچند پس از گذشت تقریبا 20 سال از ورود این خودرو به بازار کشور، هنوز هم یکی از گزینه‌ های جذاب و محبوب جوانان بوده و از تقاضای بالایی در بازار برخوردار است.
  • سیتروئن سی تو به صورت اختصاصی برای بازار چین در نظر گرفته شده است.
  • این خودرو هم‌اکنون در بازار با خودروهایی همچون تیبا 2 و کوییک به رقابت می‌پردازد.

خودروی جوان‌پسند فرانسوی فراز و نشیب بسیاری را در روند تولید خود در ایران تجربه کرد و گاهی نوسانات قیمتی آن صاحبانش را به سمت فروش پژو 206 سوق داد. این ماشین تا سال 2010 یکی از بهترین خودروهای هاچ‌ بک در اروپا به حساب می‌آمد و بسیاری از مردم اروپا خرید پژو 206 را به خرید هاچ ‌بک های ارزان‌قیمت دیگر ترجیح می‌دادند. به هر ترتیب تنوع مدل و امکانات 206، این خودرو را در کشورمان نیز به انتخاب اول کسانی تبدیل کرد که بودجه متوسطی دارند و خرید ماشین 206 برایشان یک گزینه مناسب و به‌صرفه محسوب می‌شود. البته در طی سال‌های مختلف تولید چندین تیپ از این ماشین در کشور متوقف شد و در سایر مدل‌ها نیز آپشن‌های متعددی از آن حذف شدند.

آئودی تی تی: مشخصات، تاریخچه و بیمه‌ خودروی AUDI TT