مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2 + آخرین قیمت کاربلد | alfaromeoblog

در طراحی پژو های تیپ 2 تا 6 تفاوت زیادی مشاهده نمی شود. به عنوان مثال تنها تفاوت میان تیپ 2 و 5 در طراحی ظاهری قاب سفید رنگ روی آینه هاست که در تیپ 5 موجود است. به همین دلیل، خرید اقساطی 206 تیپ 2 یک گزینه فوق العاده برای جوانان محسوب می شود. خاستم ببینم بهترین روغن که میتونم توش بریزم چیه؟؟ این مدت دوسال اول چون قیمتا مناسب بود توتال اصل میریختم که ازنظر قدرت و سرعت عالی بود. از پارسال شروع کردم به ریختن ی روغن که خود تعویض روغنی بهم پیشنهاد داد و گفت تمام ماشینای خودش و فک و فامیلاش که چن تاشونم ۲۰۶ هست از همین میریزه.

پژو،206،تیپ 5 مدل 84

پژو 206 چه تیپ ۲ باشه و چه تیپ 5، ماشین بسیار خوبیه. تیپ ۲ کم خرج تر و بازاری‌تره ولی تیپ 5 چالاکتر و طبیعتاً هزینه نگهداری اون بیشتره (موتورهای Tu5هایی که الان داره استفاده میشه، دیگه قدرت و کشش مدلای قبل را نداره). روی هم رفته هنوز 206 زیبایی و پرستیژ خودشو حفظ کرده و میشه گفت بین رقبایش انتخاب برتر و معقول‌تریه. همکاری مجله خبری خودرو آلفا رومئو این گیربکس با موتور هریک از خودروها شتاب، حداکثر سرعت و مصرف سوخت متفاوتی را سبب شده که در جدول زیر آن‌ها را باهم مقایسه می‌کنیم. آینه‌های جانبی برقی، شیشه بالا برقی برای درهای عقب و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک. ایران خودرو طی سالیان اخیر ترمز دیسکی عقب را نیز از تیپ ۵ حذف کرد تا تفاوت‌ها میان تیپ ۵ و تیپ ۲ به حداقل برسد.

پژو،206،تیپ 5 مدل 93

یکی از دلایل خوب استقبال از 206 در فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری مربوط به طراحی بی نظیر این اتومبیل است. زمانی که به 206 نگاه می کنیم، کاملا رگه های فرانسوی در طراحی این اتومبیل مشهود است. چراغ های کشیده جلو همراه با کاپوت شیب دار و آیرودینامیک خاص جذابیتی خاص به این اتومبیل بخشیده است. بدنه پژو 206 کاملا کشیده طراحی شده و صندوق عقب آن هم با شیشه عقب تقریبا یکی است.

پژو 405GLX بنزینی مدل 96

اما کیفیت سواریش ، تعادلش تو جاده، اتاق جادار و صندوق جادار بهره میبره.. بستگی به نوع مصرفت داره…پیشنهاد من اگر فقط داخل شهر شلوغی و زیاد استفاده میکنی تیپ2 بهتره.. این ماشین ها مخصوصا رانا و ال90 هم تو شهر جوابتو میده هم جاده. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

  • چهار تیپ یک، سه، چهار و شش، حداقل ده سال است که دیگر تولید نمی‌شوند.
  • بهتر است کمی با این فرانسوی محبوب و شرکت سازنده آن آشنا شویم.
  • بدنه گرد و تخم مرغی شکل این هاچبک کوچک کار دست جرارد والتر است و بر اساس زبان طراحی پژو در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ طراحی شده است.
  • پژو به این خیال بود که این 106 و مدلی که دو سال بعد به جای 309 معرفی شد، یعنی پژو 306، دست مردم را برای انتخاب باز می‌گذارند و فروش خوبی خواهند داشت و در این صورت می‌تواند کم کم 205 را کنار بگذارد.

این مدل شامل موتورهای 1800cc TU5 و ۲۰۰۰cc EW10J4 می‌شود. در نهایت با پایان یافتن آزمون، بایستی برتری 206 فرانسوی را بپذیریم چرا که علی رغم عمر 3 ساله و کارکرد 40 هزار کیلومتری کاملا از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ نسبت به نسخه ایرانیزه برتری دارد. بعد از مسائل کیفیتی، تصمیم گرفتیم نگاهی به تغییرات فنی رخ داده بیندازیم. در نگاه اول، جز نمایشگر کریستال مایع متفاوت مدل ایرانیزه و انتقال چراغ ایموبلایزر به داخل صفحه کیلومتر، مورد دیگری جلب توجه نمی کند. اما با باز کردن درِ جعبه فیوز داشبورد متوجه تغییرات ریشه ای رخ داده می شوید.

http://3dprintingindustry.ir