مشخصات فنی پژو 206 تیپ 5 | alfaromeoblog

اسمش یادم نیست ولی فک کنم قوطی مستطیلی فلزی باشه که روشم درشت نوشته ۲۰۶ . ممنون میشم اگ ی روغن خوب و ارزون بهم معرفی کنید که عالی و بی ضرر باشه. و یکسری چیزای عجیب و غریب که 206 رو ایرانیزه کردن.خودم مدل 93 رو 27 فروختم به بنگاه که البته رو دست 28 به بالا هم میشه فروخت.در مجموع به نظر خودم 206 باز از سمند و 405 و اینا بهتره.سواری لذت بخش تری داره. خرید 206 با توجه به قیمت و امکانات فنی آن، یکی از گزینه‌های همیشگی خانواده‌های ایرانی در دو دهه گذشته بوده است. این خودرو از سال 1380 در کشور تولید شد و از همان موقع طرفداران بسیار زیادی در بازار ایران پیدا کرد.

  • تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود.
  • خریدار نیز با مراجعه به صفحه هر خودرو می‌تواند مشخصات فنی و قیمت کارشناسی آن را مشاهده کرده باهماهنگی با پرسنل همراه مکانیک، اقدام به خرید پژو یا هر خودروی دیگر موردنظر خود کند.
  • چون در آن زمان خودروهای رقبا مانند فورد فیستا و پولوی فولکس واگن، خیلی خوب فروخته می‌شدند و حتی محبوب‌تر هم شدند.
  • البته طی سال‌ های گذشته تغییرات بسیار جزئی در ظاهر این خودرو ایجاد شده است که می ‌توان به تغییر گرافیک داخلی چراغ ‌های عقب، طرح کریستالی چراغ‌ های جلو و طراحی سپر عقب این خودرو اشاره کرد.
  • آقا محسن مبارکه به سلامتی ایشالا با دل خوش استفاده کنی .

این خودرو به دلیل تجهیز به پیشرانه ضعیف‌تر TU3 پژو، قیمت نهایی کمتری در مقایسه با نسخه قدرتمندتر تیپ ۵ دارد. اگر بخواهیم پژو ۲۰۶ را تعریف کنیم باید کلمات «پرطرفدارترین»، «محبوب‌ترین» و «پرفروش‌ترین» را به کار ببریم. این هاچبک فرانسوی نه تنها یکی از پرطرفدارترین محصولات پژو در بازار ایران است، بلکه محبوب‌ترین مدل پژو در فرانسه و دیگر کشورهای جهان محسوب می‌شود. تنها تزئینات کابین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ پارچه‌ای است که روی صندلی‌ها، رودری‌ها و در داشبرد به کار رفته و خبری از زرق و برق نیست. قطعات کابین از جنس پلاستیک سخت ساخته شده‌اند که این مورد می‌تواند کمی ناامیدکننده باشد.

رمز و راز خرید ماشین 206؛ خرید مطمئن را امتحان کنید!

یکی از ویژگی های خاص 206 در بدو ورود به بازار، سیستم برق و الکترونیک و مالتی پلکس پیشرفته آن بود که قابلیت ها و امکانات مفیدی برای آن فراهم کرده بود. در این سیستم، خودرو به 3 ناحیه مجزا تقسیم شده که هر ناحیه شبکه و پروتکل مستقل خود را دارد. برای محفظه موتور از پروتکل CAN و برای ستون فرمان و سیستم های تغذیه پروتکل VAN body و برای مجله خبری خودرو آلفا رومئو داشبورد و تجهیزات رفاهی از شبکه VAN comfort استفاده شده که مدیریت تمامی اینها را یونیت مرکزی BSI بر عهده دارد. در نتیجه به لطف چنین تکنیکی، امکان پیاده سازی انواع سخت افزار و آپشن های فابریکی نظیر کروز کنترل و اسپید لیمیتر، سنسور نور و باران، انواع صفحه نمایش کریستال مایع و دزدگیر فابریک بدون هیچ سیم کشی خاصی فراهم شده است.

پژو 206 تیپ 3 پانوراما، مدل ۱۴۰۱

اگر بخواهیم از لحاظ تیپ با هم بررسی کنیم مسلما سمند جوان پسند نیست اما بسیار بسیار قابلیت جذابی در اسپرتینگ خودرو دارد . برلیانس H220 مدل هاچ بک برلیانس H230 ، محصول مشترک شرکت سایپا و برلیانس است.این مدل یکی از ارزان ترین محصولات برلیانس در بازار محسوب می شود. درود بر شما به نظر من 405وپرشیا رو باید تعطیل کرد چون خیلی طراحیش قدیمی شده توی سریال کمیسر مولدوانت که بچه بودیم این دو مدل بودن ولی 206 هم طراحیش جدیده هم سواری خیلی نرمی داره تازه هنوزم توی کشورهای اروپایی وترکیه استفاده میشه فقط فرمونش خیلی تیزه اشاره کنی مسیرت عوض شده . شما که نمیتونی و وقت ندارید سایتتون رو به روز کنید بیخود میکنید به مردم اطلاعات اشتباه میدید امروز 17 اسفند 90 وقیمت پژو میلیون و هشت صد هزار تومان .

با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. در این بخش تصاویر کامل تری از پژو 206 تیپ 2 را مشاهده می کنید. سیتروئن سی تو به صورت اختصاصی برای بازار چین در نظر گرفته شده است. کلیه اطلاعات ذکر شده بالا ممکن است بدون اطلاع قبلی توسط سازنده خودرو تغییر یابد. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.

http://3dprintingindustry.ir