مطالعه طراحی رسمی اشکودا ویژن GT ماشین مسابقه ای الکتریکی را پیش بینی می کند

مفهومی اشکودا ویژن GT ویژن GT به دنبال رونمایی اشکودا از کوپه 1100 OHC کوپه کاملا بازسازی شده در ماه فوریه است. این خودروساز چک برای تکمیل این خودروی اسپورت با بدنه آلومینیومی به حدود هفت سال زمان نیاز داشت و برخی از قطعات را از اولین کوپه ای که در بسیاری از ماه های پیش ساخته بود، تهیه کرد. این خودروها به مالکان خصوصی فروخته شد و متعاقباً تصادف کردند. 1100 OHC کوپه برای پر کردن شکاف در میراث خود دوباره متولد شد. اکنون نسخه عنکبوتی برای سال 2022 و پس از آن حداقل در حوزه دیجیتال آماده است.

در سال‌های اخیر، اشکودا عادت به مدرن کردن برخی از مدل‌های کلاسیک خود با ارائه طرح‌هایی ایجاد کرده که توسط تیم طراحی ایجاد شده است. نمونه های اخیر شامل ادای احترام به 200 RS، 110 Super Sport و ون 1203 است. اکنون زمان احیای مجدد 1100 OHC فرا رسیده است، یک خودروی اسپرت که در سال 1957 معرفی شد و تنها در پنج نمونه تولید شد: سه اسپایدر و دو کوپه. معادل 2022 آن بر اساس مدل روباز اما با پیچش الکتریکی است.

ویژن GT توسط اشکودا به عنوان یک ماشین تک سرنشینه به تصویر کشیده شده است که به طور انحصاری برای مدار در نظر گرفته شده است که بدنه ای کم ارتفاع دارد که دارای طراحی بسیار تیز و بدون سقف است. مانند جد خود قرمز رنگ شده است و دارای یک نوار صاف روی صفحه است که نقش شیشه جلو را نیز دارد. فرمان از فیبر کربن ساخته شده و در بالا و پایین صاف شده است. همچنین به ما گفته می‌شود که اطلاعات پروژه‌های هدآپ نمایش مستقیماً روی گیره کلاه ایمنی راننده است.

می‌توانید طرح‌های رسمی را در نمایشگاه «طراحی و تحول» در موزه طراحی بروکسل تا 8 ژانویه 2023 مشاهده کنید. و مونت کارلو محبوب.



منبع

از آنجایی که کانسپت اشکودا واقعا واقعی نیست، مشخصات فنی تصور نشده است. با این حال، آن را (بالفرض) دارای فناوری هوانوردی فعال و همچنین یک کابین خلبان فعال با صندلی معلق انعطاف پذیر برای جبران بهینه نیروهای G طراحی شده است. ظاهر کلی نیز از خودروهای فعلی فرمول E الهام گرفته شده است، که به عنوان الهام از بال دو تکه در عقب استفاده می شود.