معرفی انواع مدل های ماشین ام وی ام mvm در بازار خودرو ایران خودرو 45 | alfaromeoblog

ازسال۱۴۰۱ با برند لوکس فونیکس محصولات تیگو۷ پرو، تیگو۸ پرو وکلاسیک به محصولات خود اضافه کرد. شرکت مدیران خودرو طرح جدید فروش محصولات خود را با اقساط ۶۰ ماهه ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز می نماید. شرکت چری برای حضور قدرتمند در بازار ایران تصمیم گرفت به اقدامات حمایتی برای ساخت شرکت مدیران بپردازد و همچنین دسته خودروهای MVM را برای حضور در بازار خودروی ایران انتخاب کرد.

http://3dprintingindustry.ir

توضیحات تکمیلی درباره خرید و فروش این مدل از اتومبیل های MVM، در بروشور ها و شرایط فروش این اتومبیل آورده شده است که از طریق سایت های این شرکت قابل دسترسی هستند. این مدل از خودرو MVM نیز همانند مدل های قبلی، ۳ سال گارانتی داشته و سرویس اولیه مجله خبری خودرو آلفا رومئو آن ها رایگان می باشد. MVM315 دسته خودرو های سواری بوده که توسط شرکت مدیران خودرو به فروش می رسند. امروزه این نوع اتومبیل طرفداران زیادی پیداکرده و با توجه به جثه کوچکی که دارند، بسیار مورد استقبال مردم خصوصا خانم ها قرار گرفته اند.

  • سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.
  • برای دریافت لیست نمایندگی­ های این شرکت می­توانید اطلاعات لازمه را به صورت آنلاین در سایت ببینید و دریافت نمایید و یا با تماس حاصل نمایید.
  • خرید محصولات ام‌وی‌ام طبق آخرین بخشنامه ها را از این صفحه پیگیری نمائید.
  • با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.
قبلا هم اشاره کردیم که می‌توانید این خرید را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری انجام دهید. در هر دو وضعیت نکته بسیار مهمی که نباید از آن چشم پوشی کرد، توجه به اصل بودن قطعه یدکی است. تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.

خرید محصولات ام‌وی‌ام طبق آخرین بخشنامه ها را از این صفحه پیگیری نمائید. در طرح های مختلف شرکت، شرایط خرید به صورت اقساطی و نقدی با قیمت ها و پیش پرداخت های متغیر در دسترس شما هستند. در این صورت می توان گفت رضایت مشتریان نقطه ای است که مدیران خودرو هدف گیری کرده است و شرایط فروش اقساطی ام وی ام دقیقا بر اساس نیازهای کاربران برنامه ریزی شده است. چری اریزو 5 توربو از موتور مشابه با خودروهای آریزو ۶ و تیگو ۷ استفاده می‌کند که می تواند قدرت خروجی قابل توجهی برای ماشین تولید کند.

ام وی ام X22‏ اتوماتیک اسپرت اکسلنت 1397

دومین خودرو از دسته خودرو های ام وی ام که از دسته اتومبیل های نیمه شاسی می باشد، اتومبیل MVM x22 می باشد. این نوع مدل از خودروی MVM بر اساس امکاناتی که دارند معمولا رنج قیمتی بین ۳۹۰تا۴۹۰ میلیون تومن دارند که به نسبت امکاناتی که دارند و همچنین به نسبت قیمت های اتومبیل های امروزی، قیمت مناسبی می باشد. برای این خودرو نیز، همانند سایر خودرو های سری MVM، شرایط فروشی در نظر گرفته شده است که این شرایط فروش، از طرف مسئولین مدیران خودرو اعلام می شوند و تحت عنوان شرایط فروش مدیران خودرو در معرض عموم مردم قرار می گیرند. این سری از خودرو نیز همانند خودروی MVM315 3 سال گارانتی دارد و سرویس اولیه آن توسط خود شرکت و به صورت رایگان انجام می شود. شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می‌شود و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌است.

ام وی ام،550،اتوماتیک مدل 95